تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803274478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تکمیل کابینه دولت دهم در روزهای پایانی عمرش تا همراهی احمدی‌نژاد با یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در زمان ثبت‌نام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش/ مجلس در اردیبهشت 92
از تکمیل کابینه دولت دهم در روزهای پایانی عمرش تا همراهی "احمدی‌نژاد" با یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در زمان ثبت‌نام
تکمیل کابینه دولت دهم در روزهای پایانی عمر دولت، انتخاب هیات‌های نظارتی و اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکیل کمیته وحدت اصولگرایان برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری در فراکسیون رهروان وایت، انصراف"حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد" نایب‌رئیس مجلس از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و همراهی "احمدی‌نژاد" با "اسفندیار رحیم مشایی" یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در زمان ثبت‌نام، از مهمترین سرخط‌های اخبار اردیبهشت ماه سال 92 است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، تکمیل کابینه دولت دهم در روزهای پایانی عمر دولت،انتخابات هیات‌های نظارتی و اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکیل کمیته وحدت اصولگرایان برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری در فراکسیون رهروان وایت، طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور، طرح انتقال پایتخت، طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، شکایت دولت دهم از مجلس به دلیل تغیرات گسترده در لایحه بودجه 92، انصراف"حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد" نایب‌رئیس مجلس از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و همراهی "احمدی‌نژاد" با اسفندیار رحیم مشایی" یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در زمان ثبت‌نام، از مهمترین سرخط‌های اخبار اردیبهشت ماه سال 92 است.

 نرخ ارز 2450 تومان تعيين شد/ تعيين تکليف اجراي فاز دوم هدفمندي در جلسه عصر کميسيون تلفيق
 سخنگوي کميسيون تلفيق با بيان اين که در جلسه بعدازظهر امروز فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها تعيين تکليف خواهد شد گفت: اعضاي اين کميسيون با اجراي فاز دوم مخالفت خواهند کرد.

صحن علني بهارستان آغاز شد/ سوال از وزير فرهنگ در دستور کار نمايندگان
 هشتاد و چهارمين جلسه علني بهارستان در حالي آغاز شد که نمايندگان سوال از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي را در دستور کار دارند.

نمايندگان از پاسخ وزير فرهنگ قانع نشدند/ دومين کارت زرد مجلس به حسيني
 وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که در خصوص توضيح سوالي به صحن علني مجلس آمده بود نتوانست نمايندگان را قانع کند و دومين کارت زرد خود را دريافت کرد.

مابه‌التفاوت نرخ گندم با بازارهاي جهاني، دليل حضور دلالان عراقي در بازار گندم ايران
نايب‌رئيس كميسيون كشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس، با اشاره به حضور دلالان عراقي در بازار گندم كشورمان، همزمان با برداشت اين محصول، گفت: مابه‌التفاوت نرخ گندم در بازار داخلي با بازارهاي جهاني، دليل حضور دلالان عراقي در بازار گندم ايران است كه در اين راستا پيشنهاداتي در لايحه بودجه 92 براي رفع اين مسئله به كميسيون تلفيق ارائه شده است.






انتخاباتي بودن سفر احمدي‌نژاد علت ترك جلسه هيئت دولت توسط نمايندگان خوزستان/ تعويض "پرچم" از مصاديق بارز تبليغات انتخاباتي
عضو هيئت رئيسه مجلس و نماينده اهواز گفت: نمايندگان استان خوزستان به دليل سفر تبليغاتي و معرفي نامزد انتخاباتي توسط دولت، جلسه امروز هيئت دولت را ترک کرده‌اند.

نمايندگان خوزستان به دليل توهين کابينه جلسه را ترک کردند
نماينده رامهرمز و رامشير گفت: نمايندگان حاضر در جلسه هيئت دولت، رفتار افراد کابينه را توهين نسبت به خود و مردم حوزه‌هاي انتخابيه خود دانسته و به همين خاطر کليه نمايندگان استان خوزستان جلسه را ترک کردند.

آغاز بررسی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق/ مخالفت نمايندگان با اجراي فاز دوم در 6 ماهه نخست سال 92
عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به آغاز بررسي فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در اين كميسيون گفت: اين جلسه تاكنون مصوبه‌اي بدنبال نداشته است و بعيد است نمايندگان با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بويژه در 6 ماهه نخست سال 92 موافقت كنند.

دیدار انتخاباتی تعدادی از نمایندگان با قالیباف
عضو فراکسیون رهروان ولایت در مجلس از دیدار انتخاباتی روز گذشته تعدادی از نمایندگان با قالیباف خبر داد.

نرخ ارز در بودجه، شناور مديريت شده خواهد بود/ تعيين‌تکليف هدفمندي يارانه‌ها به جلسه عصر کميسيون تلفيق موکول شد
عضو کميسيون تلفيق لايحه بودجه 92 گفت: تعيين‌تکليف هدفمندي يارانه‌ها به جلسه عصر اين کميسيون تلفيق موکول شد.

در انتخابات از "ولايتي" حمايت مي‌كنم
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نظر شخصی من آقای ولایتی است و وي را شخصی جامع می دانم.

حامیان دولت کاندیدا معرفی می‌کنند/ برگزاري همايش آزادي از وظايف دولت بود
معاون رئیس‌جمهور در امور قانون اساسی گفت: حاميان دولت به عنوان يک سليقه سياسي حضور دارند و کانديداي خاص خود را به وقت معرفي مي‌کنند.

انتخابات رياست جمهوري با حضور معاونين سياسي وزارت‌كشور و صداوسيما
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس، از بررسي موضوع انتخابات رياست جمهوري با حضور معاونين و مسئولان دستگاه‌هاي ذيربط خبر داد و گفت: در اين جلسه روند تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري و نظارت بر فعاليت سايت‌ها و خبرگزاري‌ها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

می‌توانیم ماهانه 500 هزار تومان یارانه پرداخت کنیم!
عضو كميسيون تلفيق با انتقاد از وعده افزايش يارانه نقدي، گفت: ما مي‌توانيم به جاي پرداخت ماهانه 250 هزار تومان يارانه، هرماه 500 هزار تومان يارانه به مردم پرداخت كنيم.






لاريجاني يك مصوبه ديگر احمدي‌نژاد را ملغي‌الاثر اعلام كرد
رئيس مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌اي يك مصوبه ديگر رئيس‌جمهور را مغاير قانون اعلام كرد.

نمايندگان از پاسخ بختياري قانع نشدند/ مفتوح بودن پرونده دو نماينده و صدور قرار منع تعقيب براي برخي نمايندگان
 نماينده سوال‌کننده از وزير دادگستري درباره چند نماينده دخيل در فساد مالي سه هزار ميلياردي گفت: پرونده دو نماينده دخيل در پرونده فساد 3 هزار ميليارد توماني همچنان مفتوح بوده و براي تعدادي از نمايندگان نيز قرار منع تعقيب صادر شده است.

شايعه موافقت لاريجاني با تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران كذب است
انتساب اظهار نظر موافق رئیس مجلس شورای اسلامی با تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران از سوی روابط عمومی مجلس تکذیب شد.

کمیته وحدت اصولگرایان امروز با آیات عظام مکارم‌شیرازی، جوادی‌آملی و صافی‌گلپایگانی دیدار مي‌كنند
عضو کمیته 17 نفره وحدت اصولگرایان از دیدار اعضای این کمیته با آیات عظام مکارم‌شیرازی، جوادی‌آملی، صافی‌گلپایگانی و نوری‌همدانی در صبح امروز خبر داد.






اعضاي کميسيون امنيت‌ملي، صبح فردا عازم جزاير سه‌گانه خواهند شد
 عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس، از سفر اعضاي کميسيون متبوع خود، به جزاير سه‌گانه در صبح روز چهارشنبه (4 ارديبهشت‌ماه) خبر داد.

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عازم جزایر سه‌گانه‌ شدند
 9 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تهران را به منظور بازدید از جزایر سه‌گانه ترک کردند.

جلسه راي اعتماد وزير كار 15 ارديبهشت برگزار مي‌شود
عضو هيئت‌رئيسه مجلس با اشاره به ارسال نامه رئيس‌جمهور به رئيس مجلس مبني بر معرفي وزير پيشنهادي كار در جلسه امروز(چهارشنبه) بهارستان گفت: جلسه راي اعتماد به اسدالله عباسي 15 ارديبهشت برگزار مي‌شود.

احمدی‌نژاد اسدالله عباسي را براي تصدي وزارت تعاون به مجلس معرفی کرد
عضو هیئت رئیسه مجلس از نامه احمدی‌نژاد به رئيس مجلس مبنی بر معرفی اسدالله عباسی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

احمدی‌نژاد غیرقانونی "سوآپ نفت" را به محصولی واگذار کرد/ ماجراي مكالمه محرمانه احمدي‌نژاد با مشايي در سال 74
نماينده مردم اردبيل در مجلس با بيان اينكه مراد و مریدی احمدی‌نژاد و مشایی به سال‌ها قبل برمي گردد، گفت: زمانيكه احمدي‌نژاد استاندار اردبيل بود من شهردار آن بودم و مي‌دانم كه احمدی‌نژاد غیرقانونی "سوآپ نفت" در اردبیل به صادق محصولی واگذار کرد.

توهم مضحك شيخ‌هاي عرب درباره "جزاير سه‌گانه ايراني" ناشي از كجاست؟
جمعیت ابوموسی بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۸۵، برابر با یک هزار و 700 هزار نفر بوده ‌است که بیشتر این ساکنان، شهروندان ایرانی هستند و اقلیت اماراتی که در آن ساکن هستند اما شهروندان ساکن در اين جزایر ايراني به ویژه در ابوموسی غالبا جمعیت جزیره خود را ۷۵ میلیون نفر می‌دانند؛ این بدان معناست که این قطعه نه تنها بخشی تفکیک‌ناپذیر از ایران‌زمین است بلکه خط مقدم سرزمین ایران است.

جبهه دولت با سيا‌ه‌نمايي در جامعه به دنبال کسب راي است
عضو فراکسيون روحانيون مجلس، با چهار قطبي خواندن انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم، گفت: جبهه دولت به عنوان يک جريان در آرايش انتخاباتي پيش‌رو با برخي شعارها و اقدامات خود سعي در دو قطبي‌کردن و سياه و سفيد‌کردن جامعه دارد تا بتواند تا آنجايي که امکان دارد آرايي را در سبد خود جمع كند.

ناظران انتخابات شوراها از كانديداهاي رياست جمهوري حمايت نكنند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا با بيان اينكه اگر شوراها بتوانند وظایف خودشان را در چارچوب قانون به درستی انجام دهند باری از دوش نمایندگان مجلس برداشته می‌شود، گفت: ناظران انتخابات شوراها نباید در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار نظر کرده و از آنها حمایت کنند، چرا كه با این اقدام شفافیت سیاسی کشور از بین می‌رود.

"کمیته خلیج‌فارس" در مجلس تشکیل می‌شود/ تصمیمات شورای تامین استان در خصوص جزایر سه‌گانه
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته خلیج‌فارس خبر داد و گفت: این کمیته به تمام موضوعات مربوط به خلیج‌فارس اعم از جزایر سه‌گانه، نام خلیج‌فارس و ... رسیدگی خواهد کرد.






اعضاي فراكسيون رهروان ولايت يكشنبه با ولايتي ديدار مي‌كند
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از ديدار اعضاي اين فراكسيون با علي‌اكبر ولايتي عضو ائتلاف انتخاباتي سه‌گانه(ائتلاف پيشرفت) در يكشنبه هفته آينده خبر داد.

ائتلاف‌های اصولگرا،کانديداهاي خود را سريعتر معرفي کنند
نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه لازم است اصولگرایان طرفداران خود را از این بلاتکلیفی، تردید و دچار ابهام‌شدن نجات دهند، گفت:‌ تعدد کاندیداهای اصولگرا تنها باعث ابهام می‌شود و ائتلاف تنها راه چاره برون رفت از اين مساله است.

وزارت‌کشور اعضاي پيشنهادي هيئت‌اجرايي انتخابات رياست‌جمهوري را به شوراي‌نگهبان معرفي کرد
 نايب‌رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس، از معرفي اعضاي پيشنهادي هيئت اجرايي مرکزي انتخابات رياست‌جمهوري به شوراي‌نگهبان خبر داد و گفت: نتيجه بررسي‌هاي اين شورا در تائيد يا رد اعضاي پيشنهادي، طي چند روز آينده اعلام خواهد شد.

آیین نامه جدید برای بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری تدوین شد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آیین نامه‌ای جدید به منظور بررسی دقیق صلاحیت کاندیداها توسط اعضای شورای نگهبان در این دوره از انتخابات تدوین می‌شود.

اقدامات رواني کانادا عليه ايران راه به جايي نخواهد برد
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: : القاعده يکي از دشمنان ايران بوده که تضاد منافع با اين کشور دارد که از زمان شکل‌گيري درصدد ضربه زدن به کشورمان است از اين‌رو مقابله با القاعده و اقداماتشان از برنامه‌هاي جدي ما است.

حضور مجمع نمايندگان آذربايجان شرقي در جلسه امشب هيئت دولت
عضو مجمع نمايندگان آذربايجان شرقي از حضور اعضاي اين مجمع در جلسه امشب(يكشنبه) هيئت دولت كه در محل استانداري برگزار مي‌شود، خبر داد.

برگزاري جلسه‌ با حضور وزراي اقتصاد براي بررسي گراني‌ها
 در مجلس عضو هيئت‌رئيسه كميسيون امنيت‌ملي مجلس گفت: پارلمان هفته آتي با حضور وزير صنعت،معدن،تجارت، وزير اقتصاد و وزير کشاورزي براي بررسي گراني‌ها تشکيل جلسه مي‌دهد.

کمیته وحدت اصولگرایان رهروان ولایت با ولايتي ديدار كرد+ جزئيات ديدار
 عضو کمیته وحدت اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از ديدار اعضاي اين كميته با "علي‌اكبر ولايتي" خبر داد و گفت: اعضاي اين كميته در آينده نزديك با ديگر نامزدهاي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري ديدار خواهند كرد.

اصلاح و بازنگري طرح "كاهش تعطيلات رسمي كشور" در كميسيون اجتماعي
 عضو کميسيون اجتماعي مجلس گفت: باتوجه به تعطيلات رسمي متعددي که در کشور به عناوين مختلف از جمله مناسبت‌هاي مذهبي و ديني وجود دارد اين طرح از سوي نمايندگان مطرح شد که بايد با کارشناسی بیشتر و توجه به نقطه نظرات علما مورد بررسي قرار گيرد.

بودجه یکشنبه آینده به صحن علنی مجلس می‌رسد/ تصميم مجلس براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها
 عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شوراي اسلامي گفت: بودجه یکشنبه آینده به صحن علنی مجلس می‌رسد و بر اساس مصوبه كميسيون تلفيق و در صورت موافقت نمايندگان در صحن‌علني، فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بلافاصله پس از ابلاغ بودجه اجرايي مي‌شود.

اعضاي فراكسيون رهروان ولايت يكشنبه با ولايتي ديدار مي‌كند
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از ديدار اعضاي اين فراكسيون با "علي‌اكبر ولايتي" عضو "اائتلاف پيشرفت" در امروز (يك‌شنبه) خبر داد.

گزارش "حادثه 22 بهمن قم" يكشنبه تحويل بروجردي مي‌شود
 رئیس کمیته رسیدگی به حادثه ۲۲بهمن قم، با اعلام نهايي شدن پیش‌نویس گزارش این کمیته، گفت: این گزارش هفته آینده به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقديم خواهد شد.

"همگرايي نيروهاي اصولگرا" راهبرد انتخاباتي فراکسيون روحانيون مجلس/ احتمال حمايت اين فراكسيون از يك نامزد انتخاباتي
 سخنگوي فراکسيون روحانيون مجلس، راهبرد اين فراکسيون در انتخابات رياست‌جمهوري را همگرايي نيروهاي اصولگرا و دست‌يابي به يک اجماع‌جمعي عنوان کرد.

ديدار کميته وحدت فراکسيون رهروان ولايت با ابوترابي‌فرد، باهنر و رضايي
سخنگوي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت با اشاره به برگزاري جلسه راي اعتماد به وزير پيشنهادي تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در صحن علني بهارستان در يکشنبه هفته آتي، گفت: پيش از آغاز جلسه راي اعتماد در صحن علني مجلس، اين فراکسيون جلسه‌اي با اسدالله عباسي، وزير پيشنهادي خواهد داشت تا برنامه‌هاي کاري وي تشريح شود.

"پرونده مشايي" در دستور کار کميسيون اصل 90 مجلس قرار گرفت
 سخنگوي کميسيون اصل 90 از پيگيري پرونده "اسفنديار رحيم‌ مشايي" توسط اين کميسيون خبر داد.

تعرفه‌هاي انتخاباتي از بالاترين استانداردهاي روز برخوردار است
سخنگوي شوراي نگهبان و عضو هيئت مركزي نظارت بر انتخابات با بيان اينكه تعرفه‌هاي انتخاباتي هم به لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امنیتی و ایمنی از بالاترین استانداردهای روز برخوردار است، گفت: اين تعرفه‌ها با تدابیر کامل ایمنی و امنیتی چاپ می‌شود و سپس با تدابیر ایمنی و امنیتی کامل در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار می‌گیرد.

مشايي لياقت رياست دبيرخانه جنبش "غيرمتعهدها" را ندارد/ دبيرخانه هيچ اقدام مثبتي نداشته است
 عضو هيئت‌ رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با انتقاد از عملکرد ضعيف دبيرخانه جنبش غير متعهدها گفت: مشايي شايستگي رياست دبيرخانه جنبش "غير متعهدها" به عنوان يك جنش تاثيرگذار و جهاني را ندارد.

اتمام انتخاب هيئت‌هاي نظارتي و اجرايي/ آخرين وضعيت انتخابات شوراها
عضو هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: تا کنون هيئت‌هاي نظارتي و اجرايي انتخابات شوراهاي
 اسلامي شهر و روستاهاي کشور انتخاب شده است.






تحقيق و تفحص از "بنياد شهيد و امور ايثارگران" با امضاي 90 نماينده کليد خورد
 سخنگوي کميسيون اصل 90 از تهيه طرحي با امضاي 90 نماينده خبر داد که بر اساس آن تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران کليد مي‌خورد.

آموزش 120 هزار ناظر انتخابات شوراها از نيمه اردیبهشت آغاز می‌شود
 رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: آموزش 120 هزار ناظر این هیئت در سراسر کشور از پانزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

گزارش "حادثه 22 بهمن قم" يكشنبه تحويل بروجردي مي‌شود
رئیس کمیته رسیدگی به حادثه ۲۲بهمن قم، با اعلام نهايي شدن پیش‌نویس گزارش این کمیته، گفت: این گزارش هفته آینده به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقديم خواهد شد.

7 معتمد "هيئت مرکزي اجراي انتخابات" مشخص شد
 عضو هيئت مرکزي اجراي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از انتخاب 7 معتمد اين هيئت توسط شوراي نگهبان خبرداد و گفت: اولين جلسه هيئت مذکور هفته آينده برگزار خواهد شد.

بررسی طرح انتقال پایتخت در کمیسیون شوراها و امور داخلي كشور
اعضاي كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در مجلس، در جلسات هفته آتي خود به بررسي طرح انتقال پايتخت و ادامه بررسي طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی می‌‍پردازند.

تشکیل 4 کمیته در هیات تفحص از صنایع خودروسازی/ حکم ابلاغ اعضاء صادر نشده است
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی، با بیان اینکه حکم ابلاغ اعضای این کمیته هنوز صادر نشده است، از تشکیل 4 کارگروه در این کمیته خبر داد.

کوتاهي دستگاه ديپلماسي در گشايش سفارتخانه ايران در ميانمار/ 3 راهکار ايرن براي رفع بحران ميانمار
 نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه مجوز گشايش سفارتخانه ايران در ميانمار دريافت شده و شوراي عالي‌ امنيت ملي با آن موافقت کرده است، گفت: به دليل نبود اراده سياسي و توجيه مباحث هزينه‌اي سفارتخانه ايران در ميانمار داير نشده است.

حداد: در صورت پيروزي‌ در انتخابات به وضعيت فرهنگ و کتاب‌خواني توجه ويژه مي‌کنم
 عضو ائتلاف پيشرفت گفت: در صورت پيروزي‌ام در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري به وضعيت فرهنگ و کتابخواني توجه ويژه مي‌شود.






آيا کابينه احمد‌ي‌نژاد در 3 ماه پاياني عمرش تکميل مي‌شود؟
در حالي نمايندگان يکشنبه هفته آينده جلسه راي اعتماد به وزير پيشنهادي تعاون، کار ورفاه اجتماعي را برگزار مي‌کنند که در صورت راي اعتماد، کابينه دولت احمدي‌نژاد در روزهاي پاياني خود تکميل مي‌شود.

جلسه کميته تفحص از ستاد سوخت، با رئيس ستاد مديريت حمل‌و‌نقل و سوخت كشور
رئيس کميته تحقيق و تفحص از ستاد حمل و نقل و سوخت کشور با بيان اينکه اين کميته از هفته آتي وارد فاز عملياتي خواهد شد، گفت: اولين جلسه اين کميته يکشنبه هفته آتي (15 ارديبهشت ماه) بامجتبي شفيعي، رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور برگزار خواهد شد.

هاشمي‌ رفسنجاني به اقتضاي شرايط سني‌اش وارد عرصه انتخابات نشود
عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت گفت: شرايط سني هاشمي‌ رفسنجاني اقتضا مي‌کند که وارد عرصه انتخابات نشود.

داوطلبان رد صلاحيت‌شده انتخابات مياندوره‌اي مجلس شكايات خود را به دفاتر بازرسي بر انتخابات تسليم كنند
 هيئت مركزي نظارت بر انتخابات مياندوره‌اي مجلس شوراي اسلامي طي اطلاعيه شماره (۲) خود به داوطلباني كه بر اساس نظر هيئت‌هاي نظارت استان و مركزي، صلاحيت آنها احراز نشده است اعلام كرد؛ مي‌توانند شكايات خود را به دفاتر نظارت و بازرسي بر انتخابات تسليم كنند.

هتک حرمت به مقبره "حجربن‌عدي" ذات شوم تروريست‌ها را بر همگان اثبات کرد
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به هتك حرمت تروريستها به مقبره حجربن عدي صحابه جليل‌القدر پيامبر اكرم(ص) گفت: گروه‌هاي تروريستي با اين اقدام ضمن بر‌افروختن خشم و نفرت جهانيان، ذات پليد و واقعي خود را در مقابله با ارزش‌هاي ديني به همگان اثبات کردند.

راي مثبت نمايندگان به وزيري از جنس بهارستان/ عباسي وزير مي‌شود
عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت با بيان اينکه اسدالله عباسي از جنس نمايندگان است، گفت: بهارستان‌نشينان به وزير پيشنهادي تعاون، کار و رفاه اجتماعي راي مثبت خواهند داد.

ديدار کميته وحدت اصولگرايان فراکسيون رهروان ولايت با اعضاي ائتلاف پنج‌گانه
سخنگوي کميته وحدت اصولگرايان، فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت از ديدار اعضاي اين کميته با اعضاي ائتلاف پنج‌گانه اصولگرايان خبر داد.

جلسه راي اعتماد به وزير پيشنهادي كار؛ فردا با حضور احمدي‌نژاد
عضو هيئت رئيسه مجلس از حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در جلسه فردا(يكشنبه) مجلس براي بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي كار خبر داد.

فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت، در تعيين گزينه اصلح به جمع‌بندي نرسيده است
عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت، با بيان اين که اين فراکسيون تاکنون در تعيين گزينه اصلح کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري به جمع‌بندي نرسيده است، گفت: تصميم‌گيري در اين مورد پس از بررسي‌هاي کميته وحدت اصولگرايان و شوراي مرکزي فراکسيون برعهده مجمع عمومي فراکسيون رهروان ولايت خواهد بود.

دیدار اعضای کمیته وحدت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با عسگراولادی
رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از دیدار امروز کمیته وحدت این فراکسیون خبر داد و گفت: آقای عسگراولادی در این جلسه بسیار امیدوار بودند که بتوان به کاندیدای واحدی در بین اصولگرایان دست پیدا کرد.

مجمع نمايندگان آذربايجان سفر "احمدي‌نژاد" به اين استان را تحريم كرد + تصوير نامه
در حالي رئيس مجمع نمايندگان آذربايجان غربي به مراسم حضور هيئت دولت در اين استان دعوت نشد كه ساير اعضاي مجمع نمايندگان اين استان نيز به دليل آنچه كه آن را "تبليغات انحرافي" سفر احمدي‌نژاد دانستند با تحريم اين سفر از همراهي با احمدي‌نژاد در استان اجتناب كردند.






شوراي نگهبان تبليغات انتخاباتي را رصد مي‌كند/ ردصلاحيت كانديدايي كه تبليغات مغاير با قانون دارد
 سخنگوي شوراي نگهبان گفت: اگر در مدت زمان تبلیغات، شورای نگهبان مدارکی بدست بیاورد نسبت به فردی که واجد شرایط شناخته شده است و نام او به وزارت کشور اعلام شده، نظر شورای نگهبان تغییر کند، این نهاد در آن زمان نیز می‌تواند ورود بکند.

طرح ممنوعیت چند شغله‌ها باز هم بی‌نتیجه ماند / توضیحات تکمیلی بررسی این طرح
نمایندگان طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل را در حالی بار دیگر به خاطر تامین نظر شورای نگهبان مورد بررسی قرار دادند که ابهامات آن هم چنان باقی ماند.

اميدوارم دوستان خيلي مته به خشخاش نگذارند/ عباسي شناخته شده و کارها هم معلوم است
احمدي‌نژاد گفت: عباسي در اين دوره چند ماهه در وزارتخانه راه درست را دنبال کرده و امروز شاهد هستيم که نقصي در کار وزارت‌خانه ايجاد نشده و فعال است، اميدوارم دوستان هم خيلي مته به خشخاش نگذارند عباسي شناخته شده است کارها هم معلوم است.

چه کسانی به همراه احمدی‌نژاد برای دفاع از وزیر کار به مجلس آمدند؟
 رئيس‌جمهور در حالي به منظور دفاع از وزير پيشنهادي تعاون، کار و رفاه اجتماعي به مجلس آمد که 3 عضو ارشد کابينه‌اش او را همراهي مي‌کردند.

عباسي با 200 راي وزير کار شد/ تکميل کابينه دولت در روزهاي پاياني
نمايندگان اسدالله عباسي را به عتوان وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي انتخابات کردند.

حضور کانديداهاي رياست‌جمهوري در مجمع‌عمومي فراکسيون رهروان ولايت
عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس، از حضور کانديداهاي رياست‌جمهوري در مجمع‌عمومي اين فراکسيون خبر داد.

تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور و معاونت علمي و فناوري رييس جمهور رد شد
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: در جلسه امروز كميسيون تحقیق و تفحص از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه پيام رد شد.

نامه 90 نماينده به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام
نماينده مردم دشتستان از نامه 90 نماينده مجلس به آيت الله هاشمي‌رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در واکنش به اظهارات وي درخصوص مسئله فلسطين و ولايت فقيه خبر داد.

تمامی تأیید یا رد صلاحیت‌ها طبق مرّ قانون انجام می‌شود
 رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: شایعات موجود درخصوص رد صلاحیت‌ها مبنای قانونی ندارد و تمامی تأیید صلاحیت‌ها و یا رد صلاحیت‌ها طبق مر قانون انجام می‌شود.

طلا: نتايج بررسي‌ صلاحيت‌ نامزدهاي شوراها امروز به هيئت‌هاي نظارت ارائه مي‌شود
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان تهران از انتخاب بيژن‌نوباوه‌وطن به‌جاي مهرداد بذرپاش در اين هيئت خبر داد و گفت: نتايج بررسي‌هاي هيئت‌هاي اجرايي امروز(سه‌شنبه)به هيئت‌هاي نظارت ارائه خواهد شد و هيئت‌هاي نظارت نيز هفت روز وقت دارند كه صلاحيت تاييدشدگان هيئت‌هاي اجرايي را بررسي كنند.

تحقيق و تفحص از سازمان تأمين اجتماعي تصويب شد
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی را به تصویب رساندند.

مجلس با تحقيق و تفحص از 4 استاندارِ‌ي‌ موافقت كرد
نمايندگان با تحقيق و تفحص از استانداري‌هاي مازندران، تهران، آذربايجان غربي و فارس موافقت و با تحقيق و تفحص از استانداري لرستان و همچنين عملکرد وزارت کشور مخالفت کردند.

نامزدهای اصولگرا هفته آینده ميهمان فراکسیون رهروان ولايت هستند
 رئيس فراكسيون رهروان ولايت مجلس از حضور نامزدهاي اصولگراي رياست جمهوري در جلسات هفته آينده اين فراكسيون خبر داد.

هفته آينده طرح تبديل سازمان ميراث‌ فرهنگي به وزارتخانه تقديم هيات‌ رئيسه مي‌شود
عضو فراکسيون گردشگري مجلس، با بيان اينکه تاکنون 117 نماينده طرح تبديل سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به وزارتخانه را امضاء کرده‌اند، گفت: اين طرح يکشنبه هفته آتي(22 ارديبهشت‌ماه) تقديم هيات‌رئيسه مجلس خواهد شد.

پرونده گراني‌ها به قوه قضائيه ارسال مي‌شود
سخنگوي کميسيون اصل 90 مجلس گفت: علل و عوامل گراني، به طور قطع در کميسيون اصل 90 مورد بررسي جدي قرار گرفته و در صورت نياز پس از ارائه آن به قوه قضائيه، خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد.

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه مسیر انصراف داد
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان که برای حضور در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بود، گفت: از ادامه مسیر منصرف شده و ثبت‌نام نخواهم کرد.






مطهري: هاشمي هنوز تصميمي براي ثبت‌نام در انتخابات نگرفته است
 عضو برجسته جبهه صداي ملت با اشاره به جلسه صبح امروز(شنبه) اعضاي موسس اين جبهه با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به منظور دعوت از وي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: هاشمي‌رفسنجاني در اين ديدار تاكيد كرد كه تصميميش براي ثبت نام و ورود به عرصه انتخابات هنوز روشن نيست.

انتشار اسامي رد صلاحيت‌شدگان غير‌قانوني است/ فرصت 4 روزه رد صلاحيت‌شدگان براي اعتراض
 رئيس هیئت‌ عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاي استان تهران با غير‌قانوني خواندن اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر رد صلاحیت برخي کاندیدا‌های شورای شهر گفت: رد صلاحیت‌های اعلامی در این مرحله، نتیجه بررسی‌های هیئت‌های اجرایی بوده و رد صلاحيت‌شدگان چهار روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیئت اجرایی شهرستان مربوطه یا نمایندگی هیئت‌عالی نظارت استان مستقر در فرمانداری تهران اعلام کنند.

 کمیته ویژه‌اي برای رسیدگی به شکایات از اوقاف در مجلس تشكيل مي‌شود
رئيس کميسيون اصل 90 با اشاره به تشكيل کمیته ویژه‌اي برای رسیدگی به شکایات از اوقاف در مجلس گفت: کميته ويژه مجلس براي رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف و امور خيريه از مکان‌هاي مورد نظر بازديد کرده و سپس گزارشي متشكل از توضيحات و پاسخ‌هاي مسئولان مربوطه ارائه خواهد کرد.

حضور رضايي، قاليباف، ولايتي و حدادعادل در مجمع عمومي فراکسيون رهروان ولايت
 عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت از حضور برخي كانديداهاي اصولگراي انتخابات رياست جمهوري يازدهم در جلسه مجمع عمومي اين فراکسيون طي هفته جاري خبر داد.

تلاش صداي ملت براي حضور آيت‌الله هاشمي در انتخابات/ آمدن وي را به فال نيک مي‌گيريم
سخنگوي جبهه منتقدين دولت دهم از برگزاري جلسه علي مطهري و اعضاي اين جبهه با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني خبر داد و گفت: آمدن هاشمي را به فال نيک مي‌گيريم و براي حضور وي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم تلاش خواهيم کرد.

ديدار علي مطهري و اعضاي فهرست صداي ملت با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني
 يک منبع آگاه از ديدار علي مطهري و اعضاي فهرست صداي ملت با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در صبح امروز خبر داد.

شوراي نگهبان پس از دريافت رسمي مدارك كانديداها صلاحيت‌ها را بررسي مي‌كند
اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: اين شورا پس از دريافت رسمي مدارك داوطلبان رياست جمهوري، به بررسي صلاحيت‌ها اقدام مي‌كند.

متن کامل نامه انتقادی 150 نماینده به هاشمی رفسنجانی
 متن کامل نامه انتقادی 150 نماینده به هاشمی رفسنجانی منتشر شد.

احمدي‌نژاد از زماني که مقابل نظام ايستاد به مرخصي رفت
 عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس، با بيان اينکه اقدام رئيس‌جمهور در همراهي مشايي بدعتي تازه در نظام است که بايد ريشه آن همين‌جا خشکانده شود، گفت: ملت ايران در 24 خرداد با راي نه خود، احمدي‌نژاد و ايادي‌اش را به مرخصي مادائم‌العمر خواهند فرستاد.

انتقاد يك نماينده به جمع‌آوری امضا برای تشکر از آيت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات در مجلس
 یک نماینده مجلس با انتقاد از جمع‌آوری امضا برای حضور یکی از نامزدها در عرصه انتخابات گفت: جمع‌آوری امضا برای تشکر از حضور یک نامزد در عرصه انتخابات کار درستی نیست.

"ولایتی" تا پایان در عرصه انتخابات خواهد ماند/ اجماع بر كانديداي واحد تنها راه اصولگرايان
عضو شوراي مركزي فراكسيون رهروان ولايت با اشاره به اينكه ولایتی تا پایان در عرصه انتخابات خواهد بود، گفت: با توجه به تحولاتي که در عرصه حضور کانديداها در انتخابات افتاد ، رسيدن به گزينه واحد تنها راه حل اصولگرايان است.

شكايت دولت به شوراي نگهبان غيرقانوني است/ مجلس يك قوه مستقل است
 سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس درخصوص شكايت دولت از مجلس بدليل تغيير در لايحه بودجه 92 گفت: مجلس يك قوه مستقل است و شكايت از مجلس به شوراي نگهبان غيرقانوني است.

اقدام احمدي‌نژاد "وهن" جايگاه رياست‌جمهوري است/ رئيس‌جمهور سوگند قانون اساسي خود را زير پا گذاشت
 سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس، همراهي احمدي‌نژاد با رحيم‌مشايي در زمان ثبت‌نام و مصاحبه مطبوعاتي را خلاف نص صريح قانون اساسي و وهن جايگاه رياست جمهوري دانست.

حسينيان: بعضي نمايندگان بعد از ثبت نام هاشمي ترسيده‌اند
 نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه تعجب می‌کنم که چرا از بعد از ثبت نام هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای ترسیده‌اند، گفت: نمايندگان با گردش باد حرکت نکنند، مجلس باید نشان دهد که با صلابت در خط امام(ره) و رهبری بوده و از هیچکس بیم و هراس ندارد.

هیئت‌های نظارت، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها پاسخگوی تاییدصلاحیت‌ شوراها هستند
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده و به دنبال اعلام اعتراض خود هستند، می‌بایست به هیئت‌های نظارت، بخشداری‌ها و فرمانداری‌های مربوطه و نه دفاتر شورای نگهبان مراجعه کنند.

اقدام رئيس‌جمهور در همراهي با مشايي نقض آشکار اصل 121 قانون اساسي بود/ سوگند قانون اساسي حرمت شرعي دارد
 عضو کميسيون امنيت ملي مجلس طي تذکري شفاهي در صحن علني امروز گفت: اقدام رئيس جمهور در همراهي با يک نامزد خاص خلاف اصل 121 قانون اساسي است.

مطهري: از انتصاب خود بعنوان سخنگوی ستاد انتخاباتي آْيت‌الله هاشمی بي‌اطلاعم
 علی مطهری از انتصابش به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

41 شهر استان تهران به نتايج تائيد‌صلاحيت‌هاي شوراي شهر اعتراض كردند
رئيس هيئت عالي نظارت بر انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاي استان تهران،گفت: تاكنون 41 شهر شهرستان‌هاي استان تهران به نتايج تائيد‌صلاحيت‌هاي شوراي شهر اعتراض كردند.

شوراي نگهبان نسبت به افراد رد صلاحیت شده اظهار نظر نمي‌کند
سخنگوي شوراي نگهبان با بيان اينکه شورای نگهبان همواره در تلاش بوده تا کسانی که طبق قانون واجد شرایط بوده‌اند را شناسایی و به وزارت کشور معرفی کند، گفت: ما امیدواریم تا پایان اردیبهشت یا اول خردادماه نتایج نهایی را به وزارت کشور اعلام کنیم.

جمع‌آوري امضای نامه‌ اعتراض‌آميز نمايندگان درباره همراهي مشايي توسط رئیس‌جمهور در ستاد انتخابات
 نايب رئيس كميسيون امنيت‌‍‌ملي مجلس شوراي اسلامي از جمع‌آوري 150 امضا توسط نمايندگان در اعتراض به همراهي مشايي توسط رئیس‌جمهور در ستاد انتخابات كشور خبر داد .

كميته تحقيق و تفحص از استانداري تهران تشكيل مي‌شود
نماينده مردم ورامين در مجلس با بيان اينكه محورهاي تحقيق و تفحص از استانداري تهران شامل سه محور پيگيري سفرهاي استاني، عملكرد مالي استانداري و نحوه جذب نيرو و استخدام‌ها است، از تشكيل كميته تحقيق و تفحص از استانداري تهران در آينده نزديك خبر داد.

قانون اساسی به هیچ وجه انتخاب یا معرفی جانشین از سوی رئیس‌جمهور را در خود نگنجانده است
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی به هیچ وجه انتخاب یا معرفی جانشین از سوی رئیس‌جمهور را در خود نگنجانده است،‌ حتی در مورد مقام معظم رهبری هم چنین چیزی صدق نمی‌کند و مجلس خبرگان این وظیفه را بر عهده دارد.

نتيجه پرونده مشايي زماني اعلام شود که شوراي نگهبان آن را در بررسي صلاحيت‌ها اعمال کند
سخنگوي کميسيون اصل 90 گفت: نتيجه پرونده مشايي در اين کميسيون زماني بايد اعلام شود تا اگر تاثيري در نظر شوراي نگهبان در خصوص تاييد يا رد صلاحيت وي دارد، اعمال شود.

7 خرداد؛ زمان برگزاري انتخابات هيئت رئيسه مجلس/ روند بررسي بودجه تا هفته اول خرداد نهايي مي‌شود
عضو هيئت رئيسه مجلس از برگزاري انتخابات هيئت رئيسه مجلس در 7 خردادماه جاري خبر داد.

اقدامات تبلیغاتی پیش از تایید صلاحیت‌ها خلاف قانون است/ براي بررسي صلاحيت‌ها نیازمند زمان بیشتری هستیم
سخنگوي شوراي نگهبان گفت: تبليغات بايد پس از اعلام قطعي اسامي انجام گيرد و پيش از اين زمان هرگونه اقدام تبليغاتي از سوی کاندیداها به هر شکلي طبق قانون ممنوع است.

وحیددستجردی، رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه مرکز پژوهش‌های مجلس شد
 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در حکمی "مرضیه وحید دستجردی" وزير سابق بهداشت را به عنوان مشاور رئیس و رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه این مرکز منصوب کرد.

اعلام وصول طرح اصلاح قانون تجميع انتخابات پنجم شوراها با ریاست جمهوری یازدهم
طرح اصلاح قانون تجمیع انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی با دور یازدهم ریاست جمهوری اعلام وصول شد.

پايان مهلت اعتراض رد‌صلاحيت شدگان در انتخابات شوراها/ 12 خرداد نتيجه نهايي تائيد صلاحيت‌ها اعلام‌مي‌شود
معاون بازرسي هيئت مرکزي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با اعلام پايان مهلت اعتراض رد‌صلاحيت شدگان هيئت‌هاي اجرايي انتخابات شوراها،گفت: نتيجه نهايي تائيد صلاحيت‌شدگان 12 خردادماه اعلام خواهد شد.






آيا پزشکيان به نفع هاشمي‌رفسنجاني از عرصه انتخابات كناره‌گيري مي‌كند؟
 مسعود پزشکيان داوطلب انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري برنامه‌هاي آتي انتخاباتي خود را تشريح کرد.

تبلیغات زودهنگام و استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتي شوراها ممنوع است
هيئت مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي كشور با صدور اطلاعيه‌اي تاكيد كرد: استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها و مؤسساتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند ممنوع است و مرتکبین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

نامه نمايندگان به شوراي نگهبان براي رد صلاحيت كانديداهاي منتسب به فتنه و انحراف/ انعكاس حرف مردم وظيفه مجلس است
 عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از تنظيم نامه‌ 100 نماينده مجلس خطاب به دبير شوراي نگهبان مبني بر رد صلاحيت كانديداهاي منتسب به جريان فتنه و انحراف خبر داد.

اردوکشي کانديداها نشان از عدم صلاحيت آنها دارد/ تمکين به راي شوراي‌نگهبان، اقتضاي قانون‌گرايي است
 عضو فراکسيون روحانيون مجلس، با اشاره به بررسي صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري در شوراي نگهبان، گفت: برخي کانديداها با اردوکشي و همراه بردن برخي شخصيت‌ها به دنبال خط و نشان کشيدن براي شوراي نگهبان هستند که ا ين امر نشان از عدم صلاحيت آنها دارد.

فراکسيون رهروان ولايت بعد از اعلام صلاحيت‌ها جلسات انتخاباتي خود را ادامه مي‌دهد
عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس، گفت: اين فراکسيون بعد از اعلام صلاحيت کانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از سوي شوراي نگهبان جلسات خود را با کانديداهاي انتخاباتي ادامه خواهد داد.

اسامی تایید صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها اعلام شد/ احراز صلاحیت بیش از 1500 نفر در تهران
رئیس ستاد نظارت بر انتخابات شوراها گفت:‌ در تهران بیش از 1500 نفر تایید صلاحیت شده‌اند که اسامی این افراد از سوی فرمانداری و بخشداری‌ها منتشر می‌شود.

کانديداهاي شوراها چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هيئت اجرايي اعلام کنند
عضو هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها گفت: کانديداهاي انتخابات شهر و روستا بعد از اعلام نتايج تاييد صلاحيت‌ها چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هيئت اجرايي نظارت بر انتخابات شوراها در شهر يا روستاي مورد نظر اعلام کنند و هيئت نظارت نيز نهايتا تا 10 روز فرصت دارد اعتراضات را بررسي و نتيجه نهايي را اعلام کند.

اينکه نظارت بر انتخابات شوراها صفر است حرف دقيقي نيست / تمام بدنه مجلس درگير نظارت است
 رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اين حرف كه نظارت بر انتخابات شوراها صفر است،‌ دقيق نيست چرا كه تمام بدنه مجلس درگير نظارت برانتخابات شوراها هستند.

 تشکیل فراکسيون رسانه و هنر در مجلس
 عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی با اشاره به تشکیل فراکسیون هنر و رسانه در مجلس گفت: تشکیلات این فراکسیون دوسویه بوده و از طرفی بخش‌ نیازهای حرفه‌ای، صنفی و معیشتی رسانه‌ها و هنرمندان در آن ديده شده است.

گزارش حادثه 22 بهمن قم در صحن مجلس قرائت شود
عضو كميسيون فرهنگي مجلس بر لزوم قرائت هرچه سريعتر گزارش حادثه 22 بهمن قم در صحن علني خانه ملت تاكيد كرد.

نحوه انجام مراسم تحليف رئيس‌جمهور اصلاح مي‌شود
 طرح اصلاح ماده 204 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي توسط هيئت رئيسه مجلس اعلام وصول شد.

جمع‌آوري امضا در مجلس براي حمايت از سخنان آيت‌الله جنتي
 عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: نمايندگان مجلس در راستاي حمايت از سخنان آيت‌الله جنتي در نماز جمعه تهران در مورد برخورد با اشرافي‌گري بعضي از کانديداي رياست جمهوري بيانيه‌اي را صادر کردند که اين بيانيه براي جمع آوري امضا از سوي نمايندگان، در صحن توزيع شده است.

درخواست نمایندگان از "ابوترابی‌فرد" برای انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات
 عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان از تهيه نامه‌اي توسط اكثريت نمايندگان مجلس خطاب به "حسن ابوترابي فرد" خبر داد و گفت: در اين نامه از وي خواسته شده تا از ادامه حضور در رقابت‌هاي انتخاباتي انصراف دهد.

نشست شوراي‌مركزي فراكسيون اصولگرايان براي ورود به انتخابات هيئت‌رئيسه مجلس
عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان از برگزاري جلسه شوراي مركزي فراكسيون متبوع خود براي بررسي و جمع‌بندي رويكرد اين فراكسيون دربحث انتخابات هيئت‌رئيسه مجلس در روز دوشنبه(30 ارديبهشت‌ماه) خبر داد.

لاریجانی، کاندیدای فراکسیون رهروان ولايت براي رياست مجلس خواهد بود
 عضو هيئت‌رئيسه فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت با اشاره به برگزاري انتخابات هيئت‌رئيسه مجلس در هفتم خردادماه سال جاري ، گفت: این فراکسیون،علي لاریجانی را به عنوان کاندیدای خود برای رياست مجلس معرفي خواهد كرد.

بعيد مي‌دانم رفسنجاني به رد صلاحيتش اعتراض كند
 نماينده مردم تهران در مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا اگر رفسنجاني ردصلاحیت شود؛ اعتراض خواهد کرد؟ گفت: بعید می‌دانم، بنده که نمی‌توانم از طرف ایشان صحبت کنم.

نمايندگان 8 خرداد با رهبر معظم انقلاب ديدار مي‌كنند/ انتخاب هيئت‌رئيسه جديد مجلس هفته آينده
عضو هيئت‌رئيسه مجلس گفت: نمايندگان 8 خرداد با رهبر معظم انقلاب ديدار مي‌کنند.

طرح يک‌فوريتي نمايندگان براي احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور
نايب‌رئيس کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تهيه طرح يک‌فوريتي نمايندگان مجلس براي احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور خبر داد و گفت: اين طرح با 226 امضاء تقديم هيئت‌رئيسه شده تا در نوبت دستور‌کار مجلس قرار گيرد.

مهلت رسيدگي به اعتراضات داوطلبان ردصلاحيت شده شوراها تا 4 خرداد
 رئيس هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي کشور با اشاره به اينکه تاييد و رد صلاحيت هيئت‌هاي اجرايي، ملاک تاييد صلاحيت نهايي نيست، گفت: داوطلبان ردصلاحيت شده که شکايت خود را تا 24 ارديبهشت ماه تحويل هيئت‌هاي شهرستان و استان داده‌اند، هيئت‌هاي عالي نظارت در استان‌ها تا چهارم خرداد ماه پاسخ نهايي را خواهند داد.







ابوترابي‌فرد از کانديداتوري رياست جمهوري انصراف داد
 نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در پی درخواست 200 تن از نمايندگان مجلس، از کانديداتوري انتخابات رياست جمهوري انصراف داد.

نامه فراکسيون روحانيون به جامعتين براي اجماع اصولگرايان
عضو فراکسيون روحانيون مجلس گفت: فراکسيون روحانيون بنا دارد طي نامه‌اي از جامعتين بخواهد براي تحقق اجماع اصولگرايان ورود پيدا کند.

" ابوترابي‌فرد" امروز با صدور بيانيه‌اي از كانديداتوري انصراف مي‌دهد
 عضو هيئت‌رئيسه مجلس ا اشاره به درخواست نمایندگان از "ابوترابی‌فرد" برای انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات، گفت: " ابوترابي‌فرد" ا مروز با صدور بيانيه‌اي انصراف خود از كانديداتوري رياست‌جمهوري را اعلام مي‌كند.

شورای نگهبان تابع مصلحت‌اندیشی سلیقه‌ای نیست/مرحله اعتراض وجود ندارد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آنچه ملاک شورای نگهبان بوده و هست قانون اساسی و قانون انتخابات ریاست جمهوری است و شورای نگهبان به غیر از این نمی‌تواند چیز دیگری را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن