تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش گروههای فلسطینی به شهادت سه فلسطینی در اردوگاه جنین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واکنش گروههای فلسطینی به شهادت سه فلسطینی در اردوگاه جنین تهران-ایرنا- گروههای ملی واسلامی فلسطین امروز شنبه با محکوم کردن جنایت جدید صهیونیست ها در به شهادت رساندن سه فلسطینی در شهر جنین در کرانه باختری خواستار مقاومت فلسطینیان دربرابر جنایت های دشمن صهیونیستی شدند.


به گزارش روز شنبه پایگاه خبریˈ فلسطین الیومˈ گروههای فلسطینی همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی را مشارکت در جنایت و تجاوز علیه فرزندان فلسطین و کشتار فلسطینیان دانستند.
شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این باره گفت: آنچه امروز در جنین رخ داد همان چیزی است که از دهها سال قبل در حال رخ دادن در فلسطین است وتداوم سیاست خصمانه ای است که رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و مقاومت آنها به کار گرفته است .
شیخ عزام افزود ر‍ژیم اشغالگر قدس با تداوم تجاوز به ملت فلسطین و خشونت علیه فلسطینیان قصد ریشه کن مردم فلسطین و مقاومت را دارد.
وی تاکید کرد شهدای امروز جنین شهیدان جنگ حیثیتی در دفاع از مردم فلسطین هستند.
فوزی برهم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز گفت: جنایت دشمن صهیونیستی در جنین، جنایت جدید صهیونیست هاست که به دیگر جنایت های رژیم اشغالگر قدس افزوده شد‍ و حلقه ای از حلقه های مقاومت فلسطین است که میزان وحشیگری رژیم صهیونیستی را در کشتار مردم فلسطین و تجاوز به شهرها و روستاهای کرانه باختری را نشان می دهد.
وی گفت: خون شهیدان امروز جنین مدال شجاعت بر سینه مردم فلسطین ولکه ننگی بر پیشانی رژیم اشغالگر قدس است.
برهوم تاکید کرد خون حمزه ابو الهیجا و دوستانش نقطه عطفی در تاریخ کرانه باختری ومقاومت شجاعانه علیه رژیم اشغالگر قدس است .
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز در پاسخ به جنایت جدید صهیونیست ها در کرانه باختری بر تداوم مقاومت وعملیات مجاهدین تاکید کردند.
کمیته های مقاومت با صدور بیانیه ای صبح امروز اعلام کردند رژیم صهیونیستی از مذاکرات برای ارتکاب جنایت های بیشتری استفاده می کند. آنها خواهان توقف مذاکرات شدند.
کمیته های مقاومت افزودند: دشمن صهیونیستی به جز منطق زور چیزی نمی فهمد وسه شهید امروز که از گروههای مختلف هستند حامل پیام آشکار وحدت در سنگر جهاد اند ومقاومت بهترین گزینه دربرابر دشمن صهیونیست است.
کمیته های مقاومت خواستار پاسخگویی مجاهدان کرانه باختری به جنایت کریه امروز صهیونیست ها شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در درگیری امروز با فلسطینان اهالی اردوگاه جنین در کرانه باختری ˈمحمد عمر ابو زینهˈ از جنبش جهاد اسلامی، ˈحمزه جمال ابو هیجاˈ از گردان های قسام و ˈیزن جبارینˈ از گردان های الاقصی را به شهادت رساندند.
مترجمام1453 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن