تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد چابهار از مقاصد مهم گردشگری حلال دنیاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منطقه آزاد چابهار از مقاصد مهم گردشگری حلال دنیاست چابهار - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به هویت بومی و فرهنگی منطقه، چابهار و منطقه آزاد یکی از مقاصد مهم گردشگری حلال برای گردشگران مسلمان است.


به گزارش روز شنبه ایرنا، حامد علی مبارکی افزود: یکی از گونه های گردشگری که طی سالیان اخیر بسیار مورد استقبال گردشگران به ویژه فرهنگی کشورهای اسلامی قرار گرفته، گردشگری حلال است.
به گفته وی گردشگری حلال، طیف وسیعی از خدمات گردشگری از جمله غذاهای حلال، برنامه های فرهنگی، بازدید از موزه ها و یادمان ها، بازدید از جاذبه های تاریخی و مواهب طبیعی را دربرمی گیرد.
وی افزود: گردشگری حلال از طرف برخی گردشگران مسلمان و به ویژه خانواده هایشان که از سفر به کشورهای اروپایی و بازدید از جاذبه های غیر اخلاقی امتناع می ورزند، مورد توجه قرار گرفته است.
مبارکی خاطر نشان کرد: ایران از جمله مقاصد گردشگری حلال با محوریت گردشگری فرهنگی بوده و سالانه تعداد زیادی از گردشگران به شهرهای ایران سفر می کنند و منطقه آزاد چابهار با توجه به قرابت و نزدیکی با کشورهای عربی و کشورهای مسلمان شرق ایران از جمله مقاصد مطرح در این زمینه است.
وی گفت: از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار برای ترویج این امر در سال 1393 آماده سازی و ارایه تسهیلات در اماکن تاریخی این منطقه از جمله قلعه تیس، غارهای سه گانه و سایر بناها و آثار باستانی منطقه است.
به گفته وی جشنواره های بزرگ هنری ملی و محلی، برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، نورافشانی، جشنواره های طبخ غذاهای بومی و دریایی حلال، مجسمه سازی، تئاتر خیابانی، مسابقات ورزشی، نمایش ورزش های روی آب، گشت های تفریحی دریایی برای خانواده ها، جنگ شادی مسافران کوچولو، مسابقات خانواده با موضوع های ˈسفرنامه، عکس، داستان نویسی و موسیقی بومی و محلیˈ از برنامه های سازمان منطقه آزاد چابهار در ایام نوروز است.
س.ن1744/ 653/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن