تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه هفتمین گزارش عملکرد خود را منتشر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه هفتمین گزارش عملکرد خود را منتشر کرد کرمانشاه - ایرنا - ˈابراهیم رضایی بابادیˈ استاندار کرمانشاه گزارش عملکرد خود را در روزهای بیست و چهارم تا بیست و نهم اسفند در وبسایت شخصی اش منتشر کرد.


به گزارش ایرنا استاندار کرمانشاه در این گزارش آورده است: روز شنبه (بیست و چهارم اسفند) با آقای صالحی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برای معرفی مدیرکل جدید به استان آمده بود جلسه داشتم و در آن جلسه شمه ای از شرایط استان را گفتم و عقب ماندگی هایی که در بخش صنعت استان داریم را برای ایشان تشریح کردم.
رضایی بابادی افزوده است: از مشکلات عدم توسعه و فقدان نقدینگی برای کارخانه ها گفتم و قرار شد در این زمینه جلساتی با بانک ها داشته باشیم، ما تنها با جذب نقدینگی می توانیم واحدهای راکد و نیمه راکد را وارد چرخه بهره وری کنیم.

ˈ رایزنی ها برای استفاده از امکانات بنیاد برکت برای ایجاد زیرساخت های اقتصادی و درمانی*
در جلسه ای که روز شنبه با آقای نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت داشتم از ایشان قول گرفتم که در استان چند روستا را از صفر تا صد بازسازی و نوسازی کنند و امکاناتی مثل مدرسه، مسجد و ... را نیز در نقاط مختلف ایجاد کنند، ایشان تا شب در استانداری مهمان ما بودند و در نهایت به توافقات اولیه ای در باره صد میلیارد تومان سرمایه گذاری تولیدی رسیدیم.
صحبت های اولیه در باره طرح barekttee را نیز داشتیم که بعد از اجرایی شدن این طرح در مراکز خانه بهداشت و... امکانات IT ایجاد می شود که از این طریق مراکز بهداشت می توانند با مرکز تخصصی و فوق تخصصیِ مرکز در تماس باشند.
در ادامه برنامه های روز شنبه در جلسه شورای ترافیک شرکت کردم، این جلسه چند دستور کار داشت، یکی مباحث مربوط به سفرهای نوروزی کنترل جاده های داخل و خارج از شهر بود و کارهایی که باید برای به حداقل رساندن سوانح و خسارت ها انجام شود. بحث بعدی تصویب تصمیم گیری های جدید در باره قطار شهری کرمانشاه بود که نتایج جلسه مشترک با معاون وزیر کشور به تصویب شورای ترافیک هم رسید.
بحث بعدی پیگیری حل مشکلات نقاط حادثه خیز جاده ها بود و قرار شد که دستگاه های اجرایی ذیربط به پلیس راهور برای کنترل جاده ها و نقاط حادثه خیز و کارهایی چون خط کشی جاده ها، علائم چراغ راهنماو... کمک کنند.
آخرین جلسه روز شنبه با شورای سازمان اتوبوسرانی بود، خروجی تصمیم گیری های جلسه این بود که اتوبوس های قابل تعمیر بازسازی شوند، براساس گزارش ها ما باید هزار اتوبوس می داشتیم که الان 330 دستگاه داریم، از این تعداد، 82 دستگاه هم نیاز به بازسازی و تعمیر دارند، ما برای تعمیر این تعداد اتوبوس تصمیم های لازم را اتخاذ کرده ایم اما در صورت تعمیر آنها باز هم با کمبود 670 دستگاه مواجه ایم، قرار شد با تشویق بخش خصوصی و خرید اتوبوس هایی با قیمت حمایت شده از طرف وزارت کشور بخشی از این کمبود ها را جبران کنیم.
اگر وسایل حمل و نقل درون شهری را به اندازه کافی تهیه و مردم در استفاده از آنها راحت باشد، استفاده از این وسایل رواج بیشتری می گیرد اما از مسئله فرهنگ سازی برای جلب توجه مردم به این وسایل نباید غافل شویم و باید یک برنامه کلان هم برای فرهنگ سازی استفاده وسایل نقلیه عمومی ایجاد کنیم.
روز یکشنبه (بیست و پنجم اسفند) با مسوولین امور امنیتی جلسه ای داشتم، ایجاد امنیت مهمترین بستر را برای شکوفایی اقتصادی فراهم می کند و لحظه ای از این مهم نباید غافل باشیم.
روز یکشنبه از مانور خدمات سفر نوروزی بازدید کردم، این مانور با حضور همه دستگاه های مرتبط با خدمات نوروزی انجام پذیرفت، در واقع مانور آماده باشی بود که در آن وضعیت آمادگی نیروها را دیدم، امیدوارم مهمانان نوروزی مقررات را رعایت کنند و مسوولین هم کنترل کنند تا نوروز آمیخته به اتفاقات ناگوار نباشد، به مسوولین گفته ام که با جدیت با متخلفین برخورد کنند تا به دلیل سهل انگاری ها یا عدم رعایت مقررات با جان هم وطنان عزیزمان بازی نشود، تصمیم بر این است که گشت های نامحسوس را هم علاوه بر کنترل محسوس متولیان راه داشته باشیم.
بعداز ظهر روز یکشنبه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان را تشکیل دادیم و در آن مسائل بودجه سال 93 را بررسی کردیم و مواردی که باید به تصویب شور می رسید، تصویب شد
جلسه بعدی روز یکشنبه که تا ساعت 18 طول کشید، جلسه راه کارهای توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی بود، این جلسه به درخواست دبیرکل توسعه صادرات فنی و مهندسی کشور که اتفاقا فردی کرمانشاهی است، تشکیل شد. ایشان بعد از اینکه ما در اتاق بازرگانی با شرکت های استانی جلسه ای داشتیم و خبر آن در جراید رفت، نامه ای به ما نوشت و درخواست کرد جلسه ای بگذاریم و در یک همکاری مشترک از توان نیروهای شرکت های استانی کرمانشاه بویژه در عراق استفاده کنیم تا مهندسن ما بیکار نمانند، یکی از خروجی های آن جلسه این بود تا مکانی برای فعال شدن این مجموعه در استان در نظر گرفته شود.

* ساخت پارک موزه دفاع مقدس*
با امیر سرتیپ نامی ˈجانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدسˈ در محل استانداری ملاقاتی داشتم، در باره ساخت پارک موزه دفاع مقدس صحبت کردیم، ساخت این پارک موزه از این جهت اهمیت دارد که کرمانشاه نقش مهمی در دفاع مقدس داشته است، اعتبار مالی پارک موزه هم پیش بینی شده فقط باید زمین مناسبی تهیه شود و به شکل پارکی زیبا با امکانات خوب مورد استفاده قرار گیرد و یادآور بخشی از ایثارگری های دوران دفاع مقدس باشد.

*رایزنی ها با سرمایه گذاران در تهران*
روز دوشنبه ( بیست و ششم اسفند) در تهران بودم و در آنجا جلساتی داشتم با مجموعه ای از سرمایه گذاران خارجی و داخلی که عموما کرمانشاهی بودند اما سال های طولانی مقیم خارج از کشور بوده اند، برای آن ها امکانات استان را تشریح کردم و تشویق کردم که برای سرمایه گذاری در استان اقدام کنند، آنها هم علاقه داشتند که حتما پروژه ماندگاری در شهر کرمانشاه اجرا کنند.
یکی از آن ها مدیرکل آسیایی کمپانی TDR بود که علاقه مند به سرمایه گذاری در استان است و من وظیفه دارم که زمینه اینگونه سرمایه گذارای ها را در استان ایجاد کنم.
قرار شده است که یک هیات اروپایی سرمایه گذار نیز اواخر فروردین سال امسال به تهران بیایند و ما در این مورد هماهنگی های لازم را برای سرمایه گذاری آنها در استان کرمانشاه نیز انجام خواهیم داد.
روز دوشنبه جلسه ای نیز با معاون برنامه ریزی و پشتیبانی وزیر کشور داشتم و مسائل استان را با ایشان طرح کردم.

*استفاده از کارهای مطالعاتی و اجرایی شرکت ژاپنیِ جایکا*
روز سه شنبه (بیست و هفتم اسفند ماه) جلسات ممتد با سرمایه گذاران ادامه داشت، در میان آن جلسات به همراه مهندس میرزایی (معاون برنامه ریزی استانداری) بازدیدی هم از سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران داشتیم.
کارهای مطالعاتی و اجرایی خوبی توسط شرکت ژاپنی جایکا برای شهرداری تهران در باره مسئله زلزله و مدیریت بحران انجام شده است و ما از شبکه مناسبی که ایجاد کرده اند و امکانات سخت افزاری شان بازدید کردیم، قرار شد ما نیروهایمان را برای آموزش بفرستیم و آنها تجربیات و کلیه برنامه ها و نتیجه مطالعات برای اجرا در استان را به ما بدهند، برای این طرح هزینه های بسیاری توسط شهرداری تهران انجام شده که ما با کمترین هزینه می توانیم از آنها استفاده کنیم.
روز پنجشنبه (بیست و نهم اسفند ماه) چند ساعت قبل از سال تحویل برای تبریک سال نو و سرکشی به بازدید از دو مرکز نگهداری سالمندان رفتم و در جریان شرایط زندگی عزیزانی که در آنجا هستند قرار گرفتم، از مسوولین آنجا شرایط بهداشتی، درمانی و تغذیه افراد سالمند را پرسیدم، ما باید به آسایش کسانی که زحمات خود را برای جامعه و فرزندان خود کشیده اند و حالا به سن کهولت یا از کار افتادگی رسیده اند حساس باشیم.
در آنجا یکی از عزیزان سالمند نقاش چیره دستی بود و یکی از نقاشی هایش را به من هدیه کرد، این عیدی ارزشمندی برای من بود، البته از آنجا بسیار عیدی گرفتم، من به آن عزیزان گل می دادم و آنها عیدی مرا می دادند که همان دعاهای خیرشان بود، دعاهایی که صدایشان در گوشم می پیچد، مسئولیتم را سنگین می کند و امید را در دلم زنده نگه می دارد.
بعد از بازدید از آن مراکز فرصت کوتاهی داشتم که از آن استفاده کردم و به یک کتابفروشی رفتم و چند جلد کتاب به عنوان عیدی برای فرزندانم خریدم.
خانواده ام به کرمانشاه آمده اند و سال تحویل را 20 دقیقه کنار آنها بودم و بعد برای ادای احترام به مزار شهدا رفتم و خوشحالم که سال جدید با فضای حضور شهدا آغاز شد.
در پایان هفتمین و آخرین گزارشم به مردم در سال نود و دو، سال جدید را تبریک می گویم و امیدوارم در سال آینده گام های خوبی در مسیر توسعه استان برداریم.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن