تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان در جهت تحقق اهداف نامگذاری سال تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سنندج مسوولان در جهت تحقق اهداف نامگذاری سال تلاش کنند سنندج - ایرنا- امام جمعه سنندج، نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را نشان از اهمیت این دو بخش از نگاه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: تمام مسوولان باید در جهت تحقق اهداف مد نظر رهبر معظم انقلاب در سال جدید تلاش کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا حسام الدین مجتهدی در خبطه های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد دار الاحسان با تبریک سال جدید، افزود: رهبر معظم انقلاب هر سال را به جهت فعالیت جهادی در جهت رفع مشکلات یک بخش به اسمی نامگذاری می کنند و مسوولان باید در عمل در راستای رفع دغدغه های معظم له تلاش خود را مضاعف کنند.
وی بهبود وضعیت کشور، تلاش برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر ایران اسلامی و رفع مشکلات مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار کرد: نامگذاری سال از سوی معظم له نیز در راستای معطوف کردن بیشتر اذهان مسوولان برای رفع مشکلات کشور است.
وی با آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر فرزانه انقلاب، رییس جمهوری و هیات دولت و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ، اظهار امیدواری کرد سال جدید سالی پر از خیر و برکت برای ملت ایران باشد.
وی همچنین به دیدار نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار سلام گرم به مردم استان کردستان رساندند و اظهار فرمودند کردستان استان محبوب من است.
وی با اشاره به اینکه مردم کردستان با جان و دل، رهبر معظم انقلاب و ایران اسلامی را دوست دارند، گفت: از طرف مردم کردستان نیز سال نو را به محضر رهبر معظم انقلاب که خدمتگزار اسلام و قرآن است، تبریک عرض می کنیم.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های خود از تلاش های نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت در استان کردستان قدردانی کرد و گفت: با تلاش های این نیرو خوشبختانه چهارشنبه آخر سال بدون حادثه ای را در استان کردستان پشت سر گذاشتیم.
ماموستا مجتهدی امنیت را نعمت والای خداوند به ملت ایران دانست و افزود: در حالیکه مردم مسلمان کشورهای همسایه ما نماز جمعه خود را در نا امنی و خشونت اقامه می کنند ما در ایران اسلامی با امنیت و خیال آسوده نماز جمعه اقامه می کنیم.
وی همچنین خواستار برپا داشتن احکام نورانی اسلام در میان مردم شد و از خانواده ها خواست فرزندان خود را در جهت برپاداشتن احکام اسلامی ترغیب نمایند.
ماموستا مجتهدی اظهار امیدواری کرد همه ما از پیروان راستین رسول الله (ص) باشیم و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که راضی نیستم کسی از امت من به جهنم برود و ما باید با پیروی از این نبی خدا(ص) احکام دین مبین اسلام را در جامعه ترویج کنیم.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن