تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820530791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک: تحقق جهاد اقتصادی نیازمند عزم و همت آگاهانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اراک: تحقق جهاد اقتصادی نیازمند عزم و همت آگاهانه است اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحقق جهاد اقتصادی و لبیک به ندای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، نیازمند عزم و همت والای همه بخش ها در سایه تدبیر و حرکت های علمی و آگاهانه است.


به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: شعار امسال از سوی رهبری ˈ اقتصا د و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ تعیین شده و این مهم بدون برنامه ریزی و استفاده بهینه از تمام ظرفیت های مادی و انسانی به کندی پیش می رود.
وی اظهار کرد: یکی از سطوح مهم و تعیین کننده در تحقق شعار امسال مسوولان و مدیران هستند که باید با ایجاد تحول زیرساختی در نظام اداری، حذف اسراف ها و راهبری خلاقانه استعدادها و ظرفیت ها، جراحی بزرگ فکری و عملی در عرصه اقتصاد را رقم بزنند.
امام جمعه اراک گفت: ایران از نظر منابع انرژی فسیلی، الکتریکی، صنعت، کشاورزی و معادن بسیار غنی است و با مدیریت درست می توان بهره وری چندین برابری حاصل کرد.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: تقویت حوزه های فنی و دانشگاهی و مراکز تحقیقات دانش بنیان و تلاش در حذف نیروهای ستادی ناکارآمد از موضوعاتی است که در سال جدید باید با جدیت دنبال شود.
وی عنوان کرد: مدیریت جهادی مزیت کشور در برابر تهدیدات اقتصادی و نرم دشمن است و این ابزار هرچه کارآمدتر و برنده تر باشد، دشمن کمتر در اهداف شوم خود موفق خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآوری کرد: استان مرکزی با 122 هزار دانشجو یکی از قطب های دانشگاهی کشور محسوب می شود و باید با اقدامات برنامه محور در تقویت ارتباط صنعت، کشاورزی با دانشگاه و مطالعات راهبردی اثرگذار جایگاه پیشروی خود را در عرصه علمی به نمایش بگذارد.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مدرک گرایی در رشته های غیرضروری آفت نظام دانشگاهی است و باید در سال جدید رویکرد پژوهشی و تقویت بنیه علمی و مهارتی دانشجویان در بدنه دانشگاه های استان محسوس باشد.
وی گفت: توجه به کار و فعالیت و مسوولیت پذیری از ارکان مهم فرهنگ دینی ماست و دستیابی به نتایج مطلوب در جراحی های اقتصادی علاوه بر همت مدیریتی حضور مسوولانه تمام لایه های اجتماعی و مردمی را در صحنه می طلبد.
560/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن