تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800192234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود ده هزار پاکستانی دردستگاههای امنیتی بحرین فعالیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: حدود ده هزار پاکستانی دردستگاههای امنیتی بحرین فعالیت دارند بین الملل > خاورمیانه - واحد مرکزی خبر نوشت:

روزنامه پاکستانی تریبیون فاش کرد بر اساس ارزیابی های موجود حدود ده هزار پاکستانی در دستگاههای امنیتی بحرین فعالیت دارند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار نعمة نعیم خبرنگار این شبکه گفت: پس از گزارشهای متعددی که درخصوص معامله تسلیحاتی عربستان سعودی با پاکستان برای ارسال اسلحه برای گروههای مسلح در سوریه منتشر شد اکنون خبرهایی درخصوص کمک گرفتن کشورهای عربی منطقه خلیج فارس از مسئولان سابق پاکستانی در امور امنیت داخلی شان شنیده می شود.
روزنامه تریبیون پاکستان اعلام کرده است که از زمان آغاز اعتراضات مردمی در بحرین حدود ده هزار پاکستانی در دستگاه امنیتی بحرین مشغول به کار شده اند و 18 درصد از افراد نیروی هوائی بحرین پاکستانی هستند.
این روزنامه افزود: حکومت بحرین از مسئولان بازنشسته و پلیس پاکستان دعوت به همکاری کرده است تا در سرکوب معترضان از آنها استفاده کند.
حمد بن عیسی آل خلیفه در سفر به پاکستان از شجاعت و وفاداری نظامیان پاکستانی در بحرین تمجید کرد و گفت نیروهای مسلح پاکستانی برای دفاع از ما ایثارگری کردند.دولت پاکستان نیز اعلام آمادگی کرده است که تجربیات خود را در اختیار بحرین بگذارد و از بحرین به علت کمکهایی که در شرایط سخت به پاکستان کرده است تقدیر کرد.
جمعیت الوفاق بحرین در گذشته فاش ساخته بود که حکومت بحرین پنج هزارتن از آوارگان سوری را از اردوگاه زعاتره اردن به بحرین منتقل کرده است. از سوی دیگر منابع مطبوعاتی سودان از درخواست بحرین برای اعزام پنج هزار سودانی به این کشور برای کار در دستگاههای امنیتی خبر داده بودند.
گفتنی است که در برنامه طرفداران حکومت بحرین که دو هفته پیش تحت عنوان نه به تروریسم برگزار شد صدها نفر شرکت داشتند که دههاتن از آنها شهروندان پاکستانی بودند که تابعیت بحرینی دریافت کرده اند.این برنامه در محکومیت انفجاری برگزار شد که منجر به کشته شدن سه نیروی امنیتی از جمله یک اماراتی و یک پاکستان شده بود. به گفته منابع مطبوعاتی، حکومت بحرین تلاش کرد هویت فرد پاکستانی که در این انفجار کشته شده بود را پنهان سازد.اما سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان پس از این حادثه گفت کسانی که در نیروهای مسلح فعالیت دارند داوطلبانه وارد این کار شده اند. 4949



جمعه 1 فروردین 1393 - 11:54:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن