تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتصال خیابان امیرکبیر به بلوار امام رضا/ افتتاح کمپینگ بوستان فدک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اتصال خیابان امیرکبیر به بلوار امام رضا/ افتتاح کمپینگ بوستان فدک قم - ایرنا- با حضور استاندار قم، مسیر خیابان امیرکبیر (اراک) به بلوار امام رضا(ع) طی آیینی بازگشایی و متصل شد.


به گزارش ایرنا، احداث این مسیر به طول 570 متر و عرض 60 متر با حجم خاکبرداری 75 هزار متر معکب انجام شده که میزان عملیات زیرسازی آن نیز 12 هزار متر مربع و همچنین جدول گذاری آن به طول دو هزار و 300 متر انجام شده و دو هزار تن آسفالت نیز برای این مسیر مصرف شده است.
همچنین عملیات تخریب پل خیابان اراک از اوایل اسفندماه جاری آغاز شد و در مدت 17 روز به بهره برداری رسیده است.
رنگ آمیزی جدول ها، اجرای روشنایی و فضای سبز این مسیر از دیگر کارهای انجام شده است که توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح، از مجموعه مدیرانی که در انجام این عملیات عمرانی تلاش کردند سپاسگزاری کرد و گفت: در سال آینده طرح هایی با ابعاد بسیار بزرگ تر از این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ سرعت تخریب پل و بهسازی این محور پرتردد را بسیار سریع ارزیابی کرد و گفت: این عملیاتی عمرانی نمادی از همکاری همه جانبه همه مدیران استان بود و نشان دادیم که اگر با همدلی و تلاش جهادی در میدان عمل گام برداریم موفقیت در پیش روی ما خواهد بود.

* کمپینگ بوستان فدک قم افتتاح شد
استاندار قم در حاشیه افتتاح این کمپینگ که صبح امروز صورت گرفت، با اشاره به مهیا شدن زمینه های اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی، گفت: تلاش مجموعه مدیران استان فراهم کردن فضای رفاه توام با معنویت برای گردشگران نوروزی می باشد.
صالحی منش روحیه جهادی ایجاد شده بین مدیران استان را مورد توجه قرار داد و افزود: همه مسوولان استان ایثارگرانه در جهت آسایش زایران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) تلاش می کنند.
صالحی منش اسکان ارزان قیمت در کنار امکانات رفاهی همچون هتل ها و مهمانپذیرها را نیاز استان تلقی کرد و افزود: قم مهیای میزبانی از مسافران نوروزی می باشد.
وی با اشاره به گزارش هایی مبنی بر گرانفروشی برخی از فروشندگان در سال های گذشته از نظارت مستمر و دقیق نهادهای نظارتی استان در این زمینه خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال روند روبه افزایش در قیمت ها نداشته ایم و در تامین ارزاق عمومی مردم شریف استان و زائران نیز هیچ کمبود و کاستی وجود ندارد.
گفتنی است استاندار قم با حضور در ستاد تسهیلات زائرین از نزدیک در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت.ک/3
7406/ 7404/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن