تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805535680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در حال عبور از سد تحریم هاست/ انتصاب مدیران توانمند لازمه رسیدن به توسعه پایدار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز اکبریان:
ایران در حال عبور از سد تحریم هاست/ انتصاب مدیران توانمند لازمه رسیدن به توسعه پایدار
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ایران در حال عبور از سد تحریم هاست و اقتصاد تحت تاثیر تشدید فشارها و تهدیدها با مشکلاتی مواجه است، برای بهره وری هرچه بهتر امکانات و اعتبارات انتصاب مدیرانی توانمند لازمه رسیدن به توسعه پایدار است.



به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج و برخی دیگر از مسئولان شهری ظهر پنجشنبه از بخش های مختلف سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج بازدید کردند. محور این بازدید بررسی اولویت های عمرانی و خدماتی در سال جدید توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج بود. عزیز اکبریان با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر ایران در حال عبور از سد تحریم ها است و اقتصاد تحت تاثیر تشدید فشارها و تهدیدها با مشکلاتی مواجه است، برای بهره وری هرچه بهتر امکانات و اعتبارات انتصاب مدیرانی توانمند لازمه رسیدن به توسعه پایدار است. خروج خودروهای فرسوده سنگین برای کنترل آلودگی هوا موثر است اکبریان در ادامه اظهار داشت: خروج خودروهای مستهلک به ویژه خودروهای سنگین با توجه به وضعیت آلودگی هوا و قرار داشتن کرج در زمره هشت کلانشهر آلوده کشور به عنوان یکی از علل اصلی آلایندگی از ناوگان موتوری ضروری است.
 
وی تصریح کرد: تجهیزات و امکانات و ماشین آلات عمرانی و خدماتی در پیشبرد اهداف طرح ها و پروژه های مدیریت شهری نقش حائز اهمیتی دارد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کشورهای توسعه یافته و شهرهای بزرگ جهان استفاده از ماشین آلات عمرانی و خدماتی به سمت مکانیزه شدن در حرکت است و در حال حاضر این حرکت در کلانشهر کرج در حال وقوع است که امیدواریم حمایت های لازم انجام شود. این مسئول خاطر نشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار با اقدامات اخیر سازمان خدمات موتوری در راه اندازی دفتر مشارکت ها و تعامل سازنده در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی امکان پذیر است که می تواند برای دیگر سازمان ها الگو شود.
ساختمان سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در حال تکمیل است در ادامه بازدید سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج تاکید کرد: سازمان خدمات موتوری یکی از بخش های خدماتی مدیریت شهری است که در پشت صحنه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش می کند و از روزهای بارندگی در پاییز و زمستان گرفته تا استقبال از بهار نقش چمشگیری ایفا می کند.
 
غلامرضا رضوانی اظهار داشت: در آینده نزدیک ساختمان اداری سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج تکمیل خواهد شد، و با بهره برداری از ساختمان جدید اداری و تجهیز امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فصل جدیدی از خدمت رسانی در خدمات موتوری آغاز می شود و شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی خواهیم بود.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون دفتر مشارکت های سازمان در اجرای چندین طرح و پروژه مهم عمرانی ایفای نقش می کند و با جدیت در انجام ماموریت های محوله موفق به جلب اعتماد مدیران شهری برای توسعه همکاریها شده است.

 


۱۳۹۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن