تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامجومطلق: دوران قلعه‌نويي رو به افول نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نامجومطلق: دوران قلعه‌نويي رو به افول نيست
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال معتقد است دوران سرمربي فعلي آبي‌پوشان رو به افول نيست.

  مجيد نامجومطلق در خصوص ديدار استقلال - الجزيره امارات در هفته سوم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا که به نتيجه تساوي 2 بر 2 انجاميد، عنوان کرد: استقلال برابر الجزيره بازي خوبي را به نمايش گذاشت و در واقع بدشانسي و عدم تمرکز کافي در استفاده از فرصت‌ها اجازه نداد اين تيم به نتيجه‌اي بهتر از تساوي دست يابد.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: نتايج نامطلوبي که استقلال در 2 بازي قبلي مقابل الشباب عربستان و الريان قطر گرفته بود به لحاظ روحي و رواني روي اين تيم تاثير گذاشته و تيم تحت هدايت قلعه‌نويي با بار رواني به ميدان آمده بود. به همين خاطر استقلال با وجود بازي تهاجمي نتوانست در نتيجه‌گيري موفق باشد و 2 بار از تيم اماراتي عقب افتاد.

اين کارشناس فوتبال ايران شرايط روحي و رواني استقلال را در خروج اين تيم از بحران دشوار خواند و با اشاره به نحوه بازي آبي‌پوشان و تاکتيک اين تيم، خاطر نشان کرد: حرف‌هايي زيادي درباره سبک بازي استقلال مطرح مي‌شود، چون اين تيم بيش از حد به ارسال از کناره‌ها وابسته شده و حقيقتاً ما تنوع تاکتيکي کمتري را از شاگردان قلعه‌نويي مي‌بينيم. از سوي ديگر غيبت آندرانيک تيموريان و مهره‌هاي کليدي استقلال هم در ضعف اين تيم بي‌تاثير نيست و ما نمود عيني آن را در ديدارهاي اخير ديده‌ايم.

نامجومطلق با بيان اينکه استقلال بدترين شروع خود را در ليگ قهرمانان آسيا در اين فصل داشته است، گفت: حضور استقلال در رتبه چهارم گروهش کار اين تيم را براي دور برگشت بسيار سخت خواهد کرد. استقلال در 2 بازي‌اش بايد خارج از خانه به ميدان برود که من معتقدم تيم‌هاي عربي در ديدارهاي خانگي‌شان مانند بازي‌هاي خارج از خانه تدافعي بازي نمي‌کنند و در واقع کارهاي هجومي آنها کار استقلال را براي گل زدن و نتيجه گرفتن راحت‌تر مي‌کند.

«آيا با وجود 2 شکست و يک تساوي استقلال شانس راهيابي به مرحله يک هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را دارد؟»،‌ نامجومطلق در پاسخ به اين پرسش گفت: کسب يک امتياز از 3 بازي توسط استقلال شانس اين تيم را براي صعود کاهش داده اما اين تيم همچنان مي‌تواند به صعود از گروهش اميد داشته باشد. البته در شرايط فعلي آنچه بيش از هر چيز اهميت دارد اين است که استقلال از بحران خارج شود و انسجام تيمي‌اش را به دست بياورد.



پيشکسوت باشگاه استقلال همچنين به تشريح مشکلات آبي‌پوشان پرداخت و يادآور شد: استقلال اين فصل درگير مشکلات دروني خود شده است که نداشتن پول کافي و از سوي ديگر نبودن مديريتي صحيح در توزيع درست پول بين بازيکنان باعث شده اين تيم جسارت و روح هميشگي را در نتيجه‌گيري و پيروزي نداشته باشد.

وي در خصوص اينکه به نوع مربيگري امير قلعه‌نويي انتقاداتي وارد شده و برخي مي‌گويند دوران او رو به افول است، اظهار داشت: هر کسي به عنوان مربي ممکن است در يک دوره با تيمش فراز و نشيب‌هايي داشته باشد. امير قلعه‌نويي يک حُسن بسيار خوب دارد و آن هم اين است که تيم‌هايش را به خوبي مي‌بندد اما اين اتفاق در اين فصل رخ نداد. مشکلات فعلي استقلال هم برگرفته از اين موضوع است و شرايط سني اين تيم خوب نيست.

نامجومطلق با طرح اين مدعا که قلعه‌نويي تيم پيري دارد، ادامه داد: شرايط سني بازيکنان و پير بودن تيم باعث شده استقلال نتواند فشار بازي‌ها را تحمل کند و به همين خاطر تا به اينجاي فصل بازي‌هاي خوبي از اين تيم مشاهده نکرده‌ايم اما تيم قلعه‌نويي با تمام ضعف‌هايي که دارد در ليگ برتر نتايج خوبي گرفته است. با وجود تمام انتقادات اخير من اعتقاد دارم دوره مربيگري قلعه‌نويي رو به افول نيست و صحبت در اين مورد کمي زود است.

کارشناس فوتبال کشورمان در پايان گفت: استقلال اکنون براي خارج شدن از بحران در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين دستيابي به قهرماني در مسابقات ليگ برتر کار سختي پيش رو خواهد داشت و اين يک واقعيت است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1392/12/29 10:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن