تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال تمرکز آمارها در فارس بر کاهش تعداد تخلفات رانندگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امسال تمرکز آمارها در فارس بر کاهش تعداد تخلفات رانندگی است شیراز- ایرنا- معاون عمرانی استاندار فارس گفت: تمرکز آمارهای امسال ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر کاهش تعداد تخلفات و تصادفات رانندگی و حوادث جاده ای و نه افزایش تعداد مسافران در استان است.


به گزارش ایرنا خلیل رضاییان عصر چهارشنبه در آیین افتتاح ستادمرکزی هماهنگی خدمات سفرهای استان فارس بیان کرد: بر این اساس امسال در ایام نوروز با متخلفان راهنمایی و رانندگی در استان فارس برخورد سخت گیرانه و شدید می شود.
وی افزود: بنابراین تمرکز تمام دستگاه ها بر کاهش حوادث و سوانح جاده ای و راهنمایی و رانندگی است که تمهیدات لازم برای کاهش آمار این بخش در استان پیش بینی شده است.
رضاییان اظهارداشت: هرسال رویکرد ستاد خدمات سفر در کشور ارائه آمار تعداد مسافران بود و همه استان ها تلاش می کردند این آمار افزایش داشته باشد این در حالی است که امسال آمارها در چند بخش تهیه و ارائه می شود.
وی اضافه کرد: تلاش می شود امسال آمارهای ارائه شده منطبق با واقعیت باشد و باید تعداد استان ها در کاهش تعداد تلفات راهنمایی و رانندگی و نه استان های پر بازدید کننده اعلام شود.
رضاییان جمع آوری متکدیان و معتادان از سطح شهر را یکی از اقدامات در خور توجه شهرداری و نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: امسال شیراز برای حضور متکدیان و معتادان بسیار نا امن تر از گذشته خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منازل مبله استیجاری در استان عنوان کرد: این موضوع هم یک فرصت است زیرا امکان اسکان را افزایش می دهد و هم اگر ساماندهی نشده باشد، یک تخلف و تهدید به شمار می رود.ک/2
7382/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن