تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815342969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردیابی هواپیمای مالزیایی در مالدیو رد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دست خالی مقامات مالزی در نشست خبری پرواز ام.اچ 370 ردیابی هواپیمای مالزیایی در مالدیو رد شد کوالالامپور- ایرنا - وزیر دفاع و سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی عصر روز چهارشنبه نیز در نشست خبری خود برای خبرنگاران اطلاعات جدیدی از هواپیمای ربوده شده خطوط هوایی این کشور پس از گذشت 12 روز ارایه نکرد.


به گزارش ایرنا، هشام الدین حسین که کشورش در مورد مدیریت بحران ناپدیدشدن هواپیمای مسافری با 239 مسافر و خدمه زیرسوال و تحت فشار کشورها و رسانه ها قرار دارد، تنها گفت که تمام مسافران و خلبانان و خدمه پرواز تا زمانی که گناهشان اثبات نشده بی گناه هستند.
وی دیده شدن پرواز ام.اچ 370 هواپیمایی مالزی در مالدیو را نیز رد کرد و گفت که فرمانده نیروهای دفاعی مالزی با مقام های مالدیو در این زمینه تماس گرفته است و دیده شدن هواپیما در این کشور تایید نشده است.
پلیس مالدیو اعلام کرده بود ساکنان محلی در روزی که هواپیمای خطوط هوایی مالزی مفقود شده هواپیمایی را در ارتفاع کم بر فراز این جزیره مشاهده کرده اند.
ساکنان محلی مالدیو مدعی شده بودند این هواپیما در مسیر حرکت به جنوب این کشور خطوط قرمزرنگی از خود به جا می گذاشته است.
سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی همچنین در خصوص شبیه ساز پرواز کشف شده در منزل خلبان هواپیما، گفت: این شبیه ساز هم اکنون در حال بررسی و بازیابی اطلاعات است.
این در حالی است که ˈاحمد زاهد حمیدیˈ وزیر کشور مالزی امروز در خصوص شبیه ساز پرواز کشف شده در منزل زهاری احمدشاه خلبان 54 ساله هواپیما ، گفت: مقداری از اطلاعات این شبیه ساز حذف شده است، تحقیقات نیز ادامه دارد، اما جزییات افشا نمی شود.
سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی همچنین اعلام کرد در مورد تمام مسافرین هواپیما بررسی لازم صورت گرفته است و بررسی مسافران روسیه و اوکراین باقی مانده است.
در میان مسافران هواپیمای مسافربری ناپدیدشده مالزی 152 چینی، 38 مالزیایی، 12 اندونزیایی، هفت استرالیایی، سه فرانسوی، چهار آمریکایی، دو نیوزیلندی، دو اوکراینی، دو کانادایی، یک روسی، دو ایرانی، یک تایوانی و یک هلندی هستند.
وی همچنین اعلام کرد قرار است تیمی متشکل از دفتر نخست وزیر مالزی، وزارت خارجه، نیروی هوایی و وزارت حمل و نقل این کشور برای تحقیق بیشتر و رایزنی با مقامات چین به پکن سفر کند.
عملیات جستجوی بیش از 25 کشور جهان برای یافتن اثری از هواپیمای مالزیایی دوازدهمین روز خود را نیز پشت سرگذاشت و تاکنون اثری از این هواپیما یافت نشده است.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن