تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806690166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بیش از 168 هزار نفر در برنامه‌های بسیج سازندگی زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان امندی:
مشارکت بیش از 168 هزار نفر در برنامه‌های بسیج سازندگی زنجان
زنجان -خبرگزاری مهر:مسوول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: امسال 168 هزار و 637 نفر در برنامه‌های بسیج سازندگی شرکت داشته‌اند.



به گزارش  خبرگزاری مهر،فرهاد امندی با بیان این مطلب، افزود: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از ابتدای امسال برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی هجرت3، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی اجرا کرده است.

 وی در تشریح اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در سال‌جاری، اظهار کرد: با توجه به موانع و مشکلاتی که امسال وجود داشت، با همت و تلاش همه جانبه، این سازمان توانست عملکرد خوبی در عرصه‌های مختلف داشته باشد. مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان، گفت: شرکت و فعالیت بیش از 103 هزار نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، از موثرترین و شاخص‌ترین برنامه‌ها بود که در مناطق محروم استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

 امندی در خصوص اردوهای جهادی هجرت3 نیز گفت: مرمت، بهسازی و زیباسازی 395 مدرسه با شرکت 2181 نفر از دانش‌آموزان در تابستان امسال، تشکیل و سازماندهی140گروه جهادی دانشجویی، مساجد و محلات، طلاب و فرهنگیان، متخصصان وسایر اقشار بسیج جهت اعزام به مناطق محروم و انجام فعالیت‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی، از دیگر اقدامات مطلوب این سازمان در سال 92 است.

 وی درباره اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، یادآور شد: با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان و بسیج جامعه پزشکی 175 تیم پزشکی جهت ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره‌ای به مناطق محروم اعزام شده‌اند که به بیش از 20 هزار نفر از عموم مردم خدمات رایگان ارایه شده است.

امندی تاکید کرد: امسال با توجه به رویکرد اصلی برنامه‌های بسیج سازندگی به اقتصاد مقاومتی، با همکاری و تفاهم اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان جهادکشاورزی برای 3000 نفر کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های فرش‌بافی، خیاطی، سرمه‌دوزی، سفره‌آرایی، پرده‌دوزی، پرورش قارچ خوراکی برای خواهران و جوشکاری، برق ساختمان، تاسیسات ساختمان، قارچ خوراکی، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش زنبور عسل و ماهی، پرورش دام و ایجاد گلخانه‌های کوچک برای برادران در سطح استان برگزار شده است که در پایان دوره ها گواهینامه برای افراد صادر شده است که بیش از500 نفر از این افراد جهت دریافت تسهیلات بانکی به بانک معرفی و شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

 مسوول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به برگزاری کلاس‌ها و نمایشگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: امسال برای 20 هزار نفر از عموم مردم و اقشار مختلف کلاس‌ها و نمایشگاه‌های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد به موادمخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، اداره‌کل بهزیستی، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها اجرا شده است.

 امندی در خصوص برنامه‌های سال آینده نیز گفت: حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری اردوهای جهادی و هجرت 3 و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال آینده خواهد بود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن