تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812902449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشاورزی قرقیزستان خواستار همکاری با ایران در بخش کشاورزی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر کشاورزی قرقیزستان خواستار همکاری با ایران در بخش کشاورزی شد دوشنبه - ایرنا - «تالای بیک ایدر علی اف» وزیر کشاورزی و احیای اراضی قرقیزستان گفت: به توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران به خصوص در بخش کشاورزی علاقه مند هستیم.


به گزارش روز چهارشنبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیشکک، وی در دیدار با «علی نجفی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان با اشاره به روابط دوستانه دو کشور، گسترش همکاری در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع مربوطه را خواستار شد.
علی اف با اشاره به پیشرفت ها و توانمندی های ایران در حوزه های مختلف، بهره گیری از این ظرفیت ها را حائز اهمیت دانست و گفت: به منظور انتقال دانش و توانمندی های ایران به قرقیزستان به زودی به ایران سفر خواهد کرد.
«علی نجفی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان نیز با اشاره به روند رو به رشد روابط دو کشور، بهره گیری از ظرفیت های موجود در مناسبات فیمابین به ویژه در بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد.
وی تسهیل ارتباط بخش های خصوصی دو کشور در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی و غیره را حائز اهمیت دانست و آنرا اقدام موثری برای افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور عنوان نمود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان همچنین در دیدار جداگانه با «بازار بایف خدای برگن» وزیر توسعه اجتماعی قرقیزستان زمینه های همکاری در بخش حمایت و تامین اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر توسعه اجتماعی قرقیزستان با اشاره به پیشرفتها و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، استفاده از این پیشرفت ها و تجربیات را خواستار شد.
وی با اشاره به اهمیت حمایت از اقشار تحت پوشش وزارت توسعه اجتماعی اعم از کودکان بی سرپرست، سالمندان و معلولین، ابتکارات و روش های ایران در حمایت از اقشار نیازمند را ستود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به روابط دوستانه دو کشور، استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه همه جانبه مناسبات فیمابین را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به تجربیات ایران در زمینه های مختلف، ارتباط ارگان های ذی ربط دو کشور برای شناسایی حوزه های همکاری مشترک را موثر دانست.
آساق**1663**1545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن