تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرا کردن منویات ولی امر مسلمین بر آحاد ملت ایران واجب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خوی: اجرا کردن منویات ولی امر مسلمین بر آحاد ملت ایران واجب است خوی، ارومیه - ایرنا - امام جمعه خوی گفت: اجرا کردن منویات و دستورات ولی امر مسلمین بر آحاد ملت ایران واجب است.


حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوی، شکست آمریکا در طرح حمله نظامی به کشور اسلامی سوریه، ادامه و استمرار کشتار و انفجارات تکفیری ها در کشورهای اسلامی، ایجاد اختلال توسط استکبار جهانی در بیداری اسلامی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، حماسه تاریخی ملت ایران در 22 بهمن، مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5، بحران روسیه و غرب بر سر اوکراین و در نهایت پیروزی اخیر ایران در کشتی در برابر آمریکا را از جمله حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین امسال برشمرد.
وی با اشاره به اعلان سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: چندین سال است مقام معظم رهبری با عنوان های مختلف اهمیت اقتصاد را به مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی یادآوری فرموده اند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خوی گفت: بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی کشور، ضرورت حل معضلات و مشکلات عدیده کشور، مقابله کردن با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان و ضرورت کاهش تأثیر پذیری از بحران های جهانی از جمله عوامل تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اجرای اقتصاد مقاومتی هستند.
حجت الاسلام شکوری اضافه کرد: دوری جستن از اسراف در مصرف بیت المال، انجام صحیح و درست وظایف محوله، کار کشیدن از زیرمجموعه خود، تلاش در زمینه فرهنگ سازی، انجام کارهای پژوهشی و مطالعاتی در زمینه دستورالعمل های اقتصادی جمهوری اسلامی، اصل 44 قانون اساسی، اصول سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و در نهایت انجام به موقع وظایف خویش در ارتباط با اقتصاد مقاومتی در حوزه مسئولیت خویش از جمله کارهایی که مسئولان باید در این راستا انجام بدهند.
فرماندار خوی هم در این جلسه از زحمات و فعالیتهای صادقانه مسئولان ادارات و ارگانها تشکر کرد و خدمت به مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک نعمت الهی برشمرد.
غلامحسین عماری در ادامه با بیان اینکه تهدید و تحریم های اقتصادی دشمن سبب توجه به اقتصاد مقاومتی شده است افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، تحریم های اقتصادی دشمن تبدیل به یک جنگ تمام اعیار اقتصادی شده و برای مقابله با این تحریمها مقاوم سازی اقتصادی ضروری است.
وی از مسئولان خواست نهایت همکاری را در این زمینه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به عمل آوردند.
7128/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن