تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816293160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحيه جهادي مهمترين ابزار شهرداري در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۵ق.ظ)
شهردار قم عنوان کرد: روحيه جهادي مهمترين ابزار شهرداري در سال 93 شهردار قم گفت: براي سال 93 برنامه‌هاي مفصلي پيش‌بيني کرده‌ايم که در همه آنها نيازمند روحيه جهادي به عنوان مهمترين ابزار پيشرفت هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در آيين تجليل از مديران شهرداري قم در عمران و آباداني شهر کريمه اهل بيت(ع) که در سالن همايش‌هاي شهرداري قم برگزار شد اظهار کرد: علم‌آموزي و يادگيري بايد همواره در دستور کار مديران شهرداري باشد.
وي افزود: اجرايي کردن علوم آموخته شده در عرصه عمل يکي ديگر از وظايف مديران شهرداري است تا مردم ظهور و بروز اين سازمان را ببينند و پيشرفت آن را نسبت به گذشته احساس کنند.
شهردار قم با بيان اينکه همدلي و عشق به کار در کنار انگيزه متعالي اهميت ويژه‌اي در هر سازمان دارد گفت: بر اساس روايات هر کاري که بدون دلبستگي صورت بگيرند دچار رکود و نابودي مي‌شود.
وي ادامه داد: کار کردن صرف کسب درآمد بدون تعهد در کنار تخصص، به يقين بهره‌وري موثري نخواهد داشت؛ عشق ورزيدن نسبت به کار و علاقه‌مندي نسبت به آن نقش مهمي در نتيجه خواهد داشت.
دلبري با تاکيد بر کسب رضاي الهي به عنوان مهمترين هدف از کار و زندگي عنوان داشت: در اين صورت از ياري الهي نيز بهره‌مند خواهيم شد.
شهردار قم در بخش ديگري از سخنان خود به مجموعه اقدامات سال 92 مجموعه مديريت شهري اشاره کرد و گفت: ابتداي امسال شعار عمران و آباداني قم را تعيين و در پيش گرفتيم و درصدد برآمديم بودجه عمراني را طي شش ماه نخست اجرايي کنيم به همين دليل هيچ پروژه عمراني به دليل کم کاري شهرداري تعطيل نشد.
وي با بيان اينکه درجه شهرداري قم به 12 ارتقا يافته است خاطرنشان کرد: مجوز تقسيم‌بندي شهري قم به 10 منطقه، اصلاح ساختار شهرداري در راستاي چابک‌سازي امور و اتکا به نيروهاي بومي و داخل شهرداري از جمله مهمترين اقدامات بوده‌اند.
دلبري توجه به مباحث اقتصادي در سال جاري را مورد توجه قرار داد و گفت: براي نخستين بار درصد هزينه‌هاي جاري نسبت به عمراني کمترين مقدار بوده است؛ استفاده از نيروهاي بومي يکي از اولويت‌هاي شهرداري در سال گذشته بوده و در سال آينده نيز بايد بيشتر مورد تاکيد قرار گيرد که راه‌اندازي شرکت تعاوني در همين راستا بوده است.
شهردار قم از توسعه فضاي سبز به عنوان ديگر فعاليت مفيد شهرداري قم در سال 92 نام برد و افزود: زيرساخت‌هاي مورد نياز براي سال‌هاي بعد نيز طي همين سال به وجود آمده‌اند ضمن اينکه در مورد آموزش کارکنان شهرداري قم نيز اقدامات خوبي صورت گرفته است.
وي با تاکيد بر مشارکت همه کارکنان و مديران شهرداري در تشکيل اتاق فکر مديريت شهري قم گفت: مشارکت دادن مردم در مديريت شهري نيز امري مهم است و اين امر مي‌تواند به عنوان شعار سال جديد مورد توجه قرار گيرد.
دلبري به برنامه‌هاي سال 93 اشاره کرد و عنوان داشت: اقدامات مفصلي براي سال آينده پيش‌بيني شده و در اين زمينه نيازمند کار جهادي هستيم.
شهردار قم با اشاره به تشکيل دبيرخانه دائمي اقتصاد مقاومتي در مجموعه مديريت شهري قم خاطرنشان کرد: بهره‌وري بهينه بايد مجموعه اقدامات شهرداري مورد توجه قرار گيرد؛ تعالي و توانمندسازي نيروي انساني در راستاي تحقق سازمان يادگيرنده، توجه به مقوله سرمايه‌گذاري و همدلي افزون‌تر جزو برنامه‌هاي سال 93 به شمار مي‌روند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن