تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815050113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادورو: دولت ونزوئلا در حال غلبه بر کودتا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مادورو: دولت ونزوئلا در حال غلبه بر کودتا است مادرید- ایرنا- ˈنیکلاس مادوروˈ رئیس جمهوری ونزوئلا با اشاره به اعتراضات دانشجویی که از بیش از یک ماه دامنگیر کشورش شده گفت که دولت به لطف اعمال حداکثر قانون ، آگاهی ملت و عملکرد قاطع نیروهای مسلح در حال غلبه بر کودتا است.


به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ال پاییس ، مادورو در مراسم تشیع جنازه ˈخوسه گینˈ کاپیتان گارد ملی بولیواری که در جریان این اعتراضات و اصابت یک گلوله به سرش کشته شد ، تاکید کرد که این اعتراضات که آن را کودتا نامید ، از طریق جنبش آگاهی اکثر مردم کشور در حال شکست است.
در همین راستا ، ˈدیوسدادو کابیوˈ رییس مجلس ملی ونزوئلا تصریح کرد که اگر به خاطر گارد ملی نبود ، مخالفان کشور را به آتش و آن را به هرج و مرج می کشیدند.
با کشته شدن خوسه گین ، شمار قربانیان اعتراضات ضد دولتی از 12 فوریه (23 بهمن) تاکنون به 28 نفر و شمار مجروحان به 365 نفر رسید.
دولت ونزوئلا در این رابطه ، بروز خشونت ها را به گروه های افراطی راستگرا نسبت داد و رهبران مهم مخالف دولت و حتی آمریکا را مسوول آنها دانست .
اروپام **1234** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن