تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري بيست و نهمين جلسه كميته ايمني حمل و نقل استان كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۲ق.ظ)
برگزاري بيست و نهمين جلسه كميته ايمني حمل و نقل استان كرمانشاه مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه از برگزاري بيست و نهمين جلسه كميته ايمني حمل و نقل در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج كرمانشاه؛ مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه گفت:اين جلسه با حضور معاونت امور عمراني استانداري، نمايندگان اين اداره كل و ساير دستگاههاي ذي ربط در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه برگزار شد.
بهمن خسرواني دبير جلسه افزود:طي اين جلسه مسايلي همچون وضعيت ايمني در استان،آمار تلفات و تصادفات جاده اي در سال جاري، راهبردها و راه حلهاي چگونگي ارتقاي رتبـه ايمني استان و استفاده بهينه از امكانات موجود جهت كاهش تصادفات جاده اي و همچنين دوربين هاي نظارتي و سرعت سنج مورد بررسي قرار گرفت.
وي عنوان كرد: با توجه به فرا رسيدن سال جديد و افزايش حجم تردد در محورهاي مواصلاتي استان برنامه هاي اجرايي و عملياتي دستگاهها در خصوص ارتقاي ايمني جاده ها مطرح و مورد بحث و ارزيابي قرار گرفت.
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان ضمن تاكيد بر اهميت ايمني سازي جاده اي و تاثير چشمگير آن بر كنترل و پيشگيري از تلفات و تصادفات جاده اي افزود: طرح اطلاع رساني و آگاه سازي عمومي و تشويق و ترغيب آنان به رعايت موارد ايمني كه از طرق مختلف صورت گرفته از جايگاه ويژه اي در كاهش خطرات احتمالي جاده اي برخوردار است.
وي همچنين اظهـــار داشت: طي اين جلسه ، مهندس نيك كردار رياست جلسه و معاون عمراني استــانداري پس از تاكيــدات لازم بر وظايف دستگاهها و ارائه راهكارهاي كاربردي ،خواستار همكاري و همدلي كليه ادارات عضو كميته در كاهش تصادفات جاده اي شد.
خسرواني افزود : در خاتمه جلسه اعضاي كميته ايمني حمل و نقل استان از محل مركز مديريت راههاي اين اداره كل بازديد نمودند.
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان در پايان گفت: اميدواريم با تلاشها و نظارت مستمر دست اندركاران بر اجراي طرح ارتقاي ايمني نوروزي و همكاري مردم عزيز با نيروهاي فعال در اين امر، در سال جديد شاهد حوادث و سوانح تلخ و ناگوار جاده اي نباشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن