تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814345033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه سلامت برای کارکنان خطوطو لوله نفت منطقه خوزستان راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایگاه سلامت برای کارکنان خطوطو لوله نفت منطقه خوزستان راه اندازی شد اهواز-پایگاه سلامت با هدف فرهنگ سازی و توجه به سلامت کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران درمنطقه خوزستان راه اندازی شد .


به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان رئیس امور اداری منطقه با بیان این مطلب گفت: با استقرار پزشک و کارشناسان بهداشت و مشاوره تغذیه، علائم حیاتی کارکنان شامل تست های قند خون، فشار خون، نبض، قد و وزن بررسی و پس از معاینه مشاوره های لازم به آنها ارایه داده می شود .
خداداد آبروشن به تعامل نزدیک منطقه خوزستان با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و افزود: همکاران بیمار به محض شناسایی به بیمارستان بزرگ نفت در اهواز معرفی و تحت درمان قرار می گیرند .
وی با اشاره به اینکه پیگیری مسائل مربوط به سلامت کارکنان برعهده این واحد می باشد اذعان داشت: همکاران این واحد تلاش دارند تا با فعالیت هایی اینچنینی و ایجاد بستری سالم سلامت کارکنان که در واقع سرمایه های اصلی سازمان هستند را تأمین کنند .
کارشناس تغذیه طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در گفتگویی با اشاره به شرایط سخت کاری و استرس های محیطی بر ضرورت توجه به سلامت کارکنان تأکید کرد .
سید عبدالرضا غنی گفت: در پایگاه های سلامت با اجرای این معاینات می توان به تعیین سطح سلامت شاغلین، تشخیص زودرس بیماری ها و درمان آن، ایجاد تناسب بین ظرفیت های جسمی و روانی کارکنان با شغل در نظر گرفته شده برای وی، تطبیق ابزار کار با وضعیت جسمانی - روانی کارگر و پیشگیری از بیماری های ناشی از کار دست یافت .
643/642
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن