تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب نهضت اسلامی تاجیکستان: فضاسازی ها با هدف برهم زدن صلح صورت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حزب نهضت اسلامی تاجیکستان: فضاسازی ها با هدف برهم زدن صلح صورت می گیرد دوشنبه - ایرنا- رییس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در اطلاعیه ای فضاسازی های جدید علیه این حزب را تبلیغات هدفمند در راستای بر هم زدن صلح و ثبات و ایجاد فضای دشمنی و بی اعتمادی بین قشر های گوناگون جامعه به خصوص نیرو های عمده سیاسی تاجیکستان دانست.


«محی الدین کبیری» در این اطلاعیه که روز سه شنبه منتشر شد، همچنین تبلیغات علیه این حزب را برنامه ریزی شده دانست و نوشت: زمان، شکل و محتوای این اقدامات تبلیغاتی تصادفی انتخاب نشده است.
در این اطلاعیه آمده است: در موسم جشن وحدت ملی و با توجه به شرایط ناهموار سیاسی و اجتماعی منطقه، به خصوص حوادث اوکراین و در آغاز سال آمادگی برای انتخابات پارلمانی و مجالس محلی، شروع این تبلیغات نشانگر آن است که طراحان این برنامه علاوه بر ضربه زدن به حزب نهضت اسلامی تاجیکستان، در صدد برهم زدن صلح و ثبات و آرامش در کشور هستند.
رییس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در اطلاعیه خود نوشت: شیوه و محتوای این برنامه ها نشان می دهد تعدادی افراد دولتی که در پشت این قضیه قرار دارند، در پوشش حمایت از «سیاست های و منافع دولتی و ملی» با روش «تفرقه انداز و حکومت کن» دنبال هدف های محدود شخصی و گروهی هستند.
کبیری که نماینده پارلمان تاجیکستان نیز است، در این اطلاعیه نوشت: حزب نهضت اسلامی تاجیکستان که در اوج قدرت و توانمندی به خاطر ملت و پایداری دولت صلح کرد و هزاران نیروهای مسلح خود را در اختیار نهاد های رسمی کشور قرار داد، امروز از طرف افراد و گروه های مغرض، به مانند یک نیروی برهم زننده ثبات و آرامش جلوه داده می شود.
وی افزود: وقت آن رسیده است که به این برنامه های ننگین خاتمه داده شود، چون فرهنگ و ارزش های ما اجازه نمی دهند که از روش و اصول های مخالف با قانون، شریعت و اخلاق استفاده کنیم و باید در چارچوب فرهنگ و اخلاق اسلامی و ملی، با استفاده از همه امکانات قانونی از صلح و وحدت و حقوق و آبروی خود حمایت کرد.
حزب نهضت اسلامی تاجیکستان تنها حزب مذهبی ثبت شده و فعال در میان احزاب سیاسی در کشورهای آسیای میانه است.
این حزب در 17 سال گذشته به رغم وجود فشارها و ایجاد موانع از سوی جناح های رقیب به پیشرفت های قابل توجهی از نظر افزایش تعداد اعضا و مجهز شدن به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دست یافته است.
این حزب اکنون سه کرسی در مجلس تاجیکستان دارد و برای حضور جدی در انتخابات پارلمانی سال آینده این کشور اعلام آمادگی کرده است.
در تاجیکستان با جمعیت هشت میلیون نفر هشت حزب سیاسی فعال هستند.
آساق**1663**1545
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن