تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده زندانیان مراغه بن نقدی دریافت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانواده زندانیان مراغه بن نقدی دریافت می کنند مراغه - ایرنا - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: در آستانه عید نوروز هر یک از خانواده های زندانیان زندان این شهرستان بن نقدی یک میلیون ریالی دریافت می کنند.


سید علاءالدین نقیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بن ها برای 300 خانوار پیش بینی شده تحت حمایت این انجمن اعطا می شود.
وی با اشاره به اینکه تمام هزینه های این انجمن برای کمک به خانواده های زندانیان از محل کمک های خیران تامین می شود، اظهارکرد: خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای کمک به این خانواده ها می توانند در تهیه و توزیع سبد غذایی و کمک هزینه نقدی با این انجمن همکاری کنند.
نقیبی ادامه داد: خیران می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب سیبای 01062693910004 بانک ملی ایران بنام انجمن حمایت از زندانیان مراغه واریز کنند.
هم اکنون خانواده های زندانیان چهار شهر مراغه، بناب، ملکان ، عجبشیر و همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند، از کمک ها و مساعدت های این انجمن بهره مند هستند.
7483/590/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن