تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون روحانی: عضویت در فیسبوک جرم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
معاون روحانی: عضویت در فیسبوک جرم نیست
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: عضویت در فیس بوک جرم نیست مگر اینکه این کار به هنجارشکنی منجر شود و امنیت ملی را به خطر اندازد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، ˈشهیندخت مولاوردیˈ در نشست خبری گزارشی از سفر خود به نیویورک ارائه کرد و افزود: مراسم افتتاحیه نشست سالیانه کمیسیون مقام زن که با حضور بان کی مون و معاون دبیرکل و مدیر اجرایی نهاد زنان سازمان ملل برگزارشد به عنوان نخستین سخنران دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران را درخصوص مباحث مربوط به زنان و خانواده تشریح کردم.

وی با بیان اینکه در نشست مقام های عالی رتبه با موضوع ˈبررسی چالش ها و دستاوردهای اهداف توسعه هزاره برای زنان و دخترانˈ سخنرانی خود را ارایه کرده است، اظهارداشت: در حاشیه این اجلاس دیدارها و مذاکراتی سازنده با روسای هیات های نمایندگی 10 کشور از جمله ایتالیا،آلمان، برزیل، مکزیک، ترکیه ، آذربایجان ، پاکستان ، اندونزی و همچنین معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیر اجرایی این نهاد بین المللی در امور زنان انجام دادم.

مولاوردی با اشاره به برگزاری همزمان اجلاس بین المجالس با نشست کمیسیون مقام زن ، اظهار کرد: در این اجلاس یک روزه ، خانم ها ˈلاله افتخاری ˈ و ˈحلیمه عالیˈ از ایران شرکت کردند و در اجلاس نقشه جایگاه زنان در سیاست در سال 2014 منتشر شد.

به گفته وی، این نقشه که تاکنون شش بار ترسیم شده نشان می دهد، برخلاف رویکرد سنتی که زنان در پست ها و مشاغلی نرم مانند وزارتخانه های آموزش و پرورش و کار و رفاه فعال هستند، در حال حاضر در وزارتخانه های دفاع و امور خارجه نیز فعالیت می کنند و یک پنجم کرسی های پارلمانی در دنیا دست آنهاست.






1392/12/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن