تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815214005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مولاوردی: فعالیتم در فیسبوک مجرمانه نیست/ گشت ارشاد قرار بود آخرین مرحله قانون عفاف و حجاب باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مولاوردی: فعالیتم در فیسبوک مجرمانه نیست/ گشت ارشاد قرار بود آخرین مرحله قانون عفاف و حجاب باشد

مولاوردی: فعالیتم در فیسبوک مجرمانه نیست/ گشت ارشاد قرار بود آخرین مرحله قانون عفاف و حجاب باشد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست خبری امروز خود به موضوعاتی از جمله گشت ارشاد و حضورش در فیس بوک پاسخ داد.

به گزارش نامه نیوز،  معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست خبری امروزش، در پاسخ به سوالی درباره فعالیتش در فیسبوک با توجه به فیلتر بودن این سایت گفت: آنچه اعلام شده این است که عضویت در فیسبوک جرم نیست مگر این که هنجارشکنی شود که فعالیت من هنجارشکنی نیست.

شهیندخت مولاوردی ادامه داد: معتقدم نباید خودمان را از فضاهای مجازی و امکانات پیشرفته مبتنی بر علم و فناوری محروم کنیم و اگر تاثیرگذاری زیادی دارد و میتوانیم بازخورد بگیریم و به ما کمک کند، می توانیم از آنها استفاده کنیم و با این نگاه با مردم ارتباط برقرار کنیم.

او همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که برنامه دولت جدید در رابطه با گشت ارشاد با توجه به وعده های پیش از انتخابات، توضیح داد: در پاسخ به این سوال، به قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اشاره میکنم که گشت ارشاد به تبع آن پیش آمد. این قانون به طور وسیع و گسترده به این موضوع پرداخته و 26 دستگاه را در این موضوع وارد کرده است.

معاون رییس جمهور اشاره کرد: قرار بر این بوده است که این قانون مرحله به مرحله انجام شود تا نهایتا اگر هدف مورد نظر تحقق پیدا نکرد، نوبت به نیروی انتظامی برسد. در واقع باید اگر سیاستهای نرم اعمال میشد و جواب نمیداد، آنوقت به نیروی انتظامی که آخرین مرحله است رسیده شود.

مولاوردی با بیان این که در دولت جدید تفاوت زیادی را در نحوه برخورد گشت ارشاد شاهدیم، گفت: ما درخواست کردیم بازدیدی از پلیس امنیت و پشت صحنه این موضوع داشته باشیم. ما همکاری خودمان را برای این که این قانون به صورت اصولی اجرا شود اعلام کرده ایم و معتقدیم هرگونه برخورد با این موضوع فرهنگی، باید از جنس فرهنگی باشد و با حفظ کرامت ذاتی انسان ها و به دور از امنیتی کردن این موضوع انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین، او همچنین گفت: هرچند گاهی گفته میشود که نیروهایی در کارند که به صورت سازمان یافته بی حجابی را ترویج کنند اما ما این موضوع را استثنا میدانیم و معتقدیم باید کار فرهنگی انجام شود.




1392/12/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن