تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه کیهان در یک نگاه تهران – ایرنا – روزنامه کیهان در شماره روز سه شنبه تیتر یک صفحه نخست خود را به تحولات کریمه با عنوان «جشن و پایکوبی در کریمه، 3 شهر دیگر خواستار الحاق به روسیه شدند» اختصاص داده است.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر آمده است: سرانجام انتظارها پایان یافت و نتیجه همه پرسی مهم الحاق کریمه به روسیه منتشر شد.
بر اساس گزارش های منتشر شده، نتیجه قطعی این همه پرسی نشان می دهد 96/77 درصد از مشارکت کنندگان در این همه پرسی، به الحاق این شبه جزیره به روسیه «آری» گفته اند.
هرچند پیش از این پیش بینی شده بود، مردم به دلایل متعدد خواستار الحاق به روسیه هستند، اما کسی تصور نمی کرد میزان موافقت اینقدر بالا باشد. همزمان با انتشار این خبر، شمار زیادی از مردم شبه جزیره «کریمه» با ریختن به خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند.
گزارش کمیسیون اصل 90 از سوءاستفاده ها در واردات خودرو، وزیر دفاع سوریه: پیروزی های بزرگ در راه است، رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان اردوهای راهیان نور: حماسه دفاع مقدس نباید دستخوش فراموشی و تحریف شود، هدف اصلی تحریم ها فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد آشوب بود که تحقق نیافت و هشدار و توصیه مسئولان به مناسبت شب چهارشنبه آخر سال از دیگر عناوین مهم این شماره روزنامه کیهان است.
گریه با چوپان! عنوان یادداشت روز این شماره روزنامه کیهان است که به نوع برخورد رسانه های بیگانه و غربی به اتفاقات ایران اشاره دارد، در بخشی از این یادداشت آمده است: این رسانه ها و دست اندرکارانشان چنان بغض و کینه ای از انقلاب و جمهوری اسلامی به دل دارند که بسیاری از آنان پا را از ایده فشار اقتصادی نیز فراتر گذاشته و برای تعبیر خواب نابودی جمهوری اسلامی، از تشویق دشمن به حمله نظامی به ایران نیز ابایی ندارند.
موضوع وقتی خنده دار می شود که این روسیاهان در چرخشی 180 درجه ای ناگهان ردای دلسوز و غمخوار ایرانی ها را بر تن کرده و همانهایی که تا دیروز راضی و مشوق افتادن بمب بر خانه و کاشانه مردم بودند، اینک نگران سفره های این خانه هستند!
سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی شامل 24 بند است که شاید برخی بند ها سریع تر و برخی کندتر اجرایی شوند اما به نظر می رسد یکی از لوازم اصلی حرکت و موفقیت در این راه، در بند بیست و یکم نهفته باشد؛ «تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن به ویژه در محیط های علمی، آموزشی و رسانه ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی.» نوع نگاه و بالتبع، رفتار مردم، نقشی کلیدی در میزان شتاب رسیدن به اهداف بلند «اقتصاد مقاومتی» دارد.
دشمن نیز به درستی این موضوع را دریافته و حتی پیش از ابلاغ رسمی این سیاست ها، فعالیت رسانه ای سنگین و البته هدفمندی را در این زمینه آغاز کرد.
یونان ورشکسته الگوی شماست یا آمریکا با 17 هزار میلیارد دلار بدهکاری؟!، نگرانی روزنامه سعودی
از پیوند عمیق ایران و عراق، روایت سایت عارف از توهم اصلاح طلبان، مشکل معدل سنی دولت با دستیار جوان برطرف می شود؟!، نیاز مبرم دولت به احزاب فولکس قورباغه ای و چه کسی می تواند خاتمی را شفاعت کند؟! از جمله اخبار ویژه این شماره روزنامه کیهان است.
شبس (2) 1346 **1552
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن