تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاديه اروپا بيش از 20 نفر از مقامات روسيه و اوکراين را تحريم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۲ب.ظ)
اتحاديه اروپا بيش از 20 نفر از مقامات روسيه و اوکراين را تحريم کرد اتحاديه اروپا اعلام کرد مقامات تحريم شده روسي و اوکرايني در برگزاري همه پرسي الحاق کريمه به روسيه نقش پررنگي داشتند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، به دنبال برگزاري همه پرسي کريمه درباره الحاق به روسيه، وزيران خارجه اتحاديه اروپا امروز (دوشنبه) 21 نفر ار مقامات اوکراين و روسيه را تحريم کردند.
بر اساس اين گزارش اتحاديه اروپا اين افراد را بعنوان مسئولين جدايي کريمه از اوکراين، مشمول ممنوعيت سفر به اتحاديه اروپا و توقيف دارائي هايشان قرار دادند.
قرار است سران کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در روزهاي پنجشنبه وجمعه اين هفته در بروکسل براي بحث و گفتگو در مورد مسئله اوکراين گردهم آيند.
نتايج به دست آمده از نيمي از مراکز اخذ راي در همه پرسي شبه جزيره ي کريمه نشان مي دهد 97.5 درصد از راي دهندگان از الحاق اين منطقه به روسيه حمايت کرده اند.
نخست وزير کريمه اعلام کرد؛ شبه جزيره ي کريمه امروز (دوشنبه) به طور رسمي الحاق خود را به روسيه خواستار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن