تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814750079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحول بنیادی در حزب کارگزاران سازندگی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحول بنیادی در حزب کارگزاران سازندگی تهران - ایرنا - سایت «جماران» در مطلبی با عنوان «احتمال تحولات بنیادین در حزب کارگزاران سازندگی» از تغییرات جدی در ترکیب شورای مرکزی این حزب خبر داد و نوشت: سعید لیلاز و محمد قوچانی از تازه واردهای این شوار هستند.


در این مطلب که جماران آن را به نقل از پیام نو منتشر کرده آمده است: قرار است شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تغییرات اساسی داشته باشد. اخبار قطعی حاکی از حضور محمد قوچانی و سعید لیلاز در شورای مرکزی این حزب است.
غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران این اخبار را در گفتو گو با پیام نو تائید می کند.
شنیده می شود علی جمالی، دبیر سابق سیاسی ادوار تحکیم وحدت نیز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خواهد شد.
همچنین گفته می شود در شورای مرکزی جدید افرادی چون محمد عطریانفر دیگر جایی نخواهند داشت.
سعید لیلاز در گفت و گو با پیام نو تائید کرد که برای پیوستن او به شورای مرکزی حزب کارگزاران مذاکراتی در جریان است.
لیلاز در پاسخ به این سوال که «پاسخ شما به درخواست ها چه خواهد بود»، گفت: «وقتی هم آقای مرعشی این درخواست را داده اند و هم آقای کرباسچی، دیگر چاره ای جز پدیرفتن وجود ندارد».
لیلاز همچنین ضمن تاکید بر اینکه اطلاع خاصی از دیگر گزینه های شورای مرکزی حزب کارگزاران ندارد، گفت: «من فقط می دانم همین پیشنهادها هم برای آقای قوچانی مطرح شده تا ایشان هم به شورای مرکزی حزب کارگزاران اضافه شوند».
شنیده شد علی سیاسی راد، عضو سابق شورای مرکزی ادوار تحکیم وحدت نیز به عنوان گزینه دیگر شورای مرکزی کارکزاران نام برده می شود.
البته گفته شده که پیوستن او به این مجموعه هنوز قطعی نیست و رایزنی دو طرف در این باره ادامه دارد.
از طرف دیگر کارگزاران مشغول ترمیم تشکیلات خود در استان های مهم کشور است.
این اما تمام تغییرات احتمالی در حزب کارگزاران سازندگی نخواهد بود، چرا که احتمالا مهمترین تغییر کارگزاران در آینده نزدیک جانشینی حسین مرعشی به جای غلامحسین کرباسچی در مقام دبیر کلی این حزب است.
جایی که از محمد هاشمی نیز به عنوان یک گزینه جدی دیگر نام برده می شود. کارگزاران سازندگی نگران این هستند که محکومیت قبلی حسین مرعشی و همچنین حکم 6 سال محرومیت از فعالیت در احزاب، نتواند به راحتی بر کرسی دبیر کلی کارگزاران تکیه کند.
اول**1104
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن