تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: فضا برای قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان غربی ناامن می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: فضا برای قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان غربی ناامن می شود ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ناامن کردن فضا برای قاچاقچیان کالا و ارز در استان با تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق، در سال آینده افزایش می یابد.


علیرضا رادفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش از این قاچاقچیان از خلاء قانونی موجود استفاده کرده و اقدام به قاچاق می کردند که با تصویب قانون جدید برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز جدی تر و شدیدتر می شود.
وی اضافه کرد: با تصویب این قانون، قاچاقچیان دیگر حاشیه امن نخواهند داشت و برخوردها جدی تر می شود.
وی اظهار کرد: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مربوط به سالهای دور بود که با تصویب قانون جدید، تمامی خلاءها رفع شده و مشکلات قانونی نخواهیم داشت.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با تصویب این قانون، خودروهای قاچاقچیان ضبط شده و جریمه های سنگین تری برای قاچاقچیان پیش بینی شده است.
رادفر گفت: در حال حاضر در 80 درصد مرزهای آذربایجان غربی طرح انسداد مرزی اجرا می شود که در سال آینده با تمهیدات اندیشیده شده می خواهیم به 100 درصد برسانیم.
وی افزود: دو اتفاق خوب در کشور و استان رخ داده که شامل انسداد و استقرار بسیار خوب نیروها در مرز و تصویب قانون جدید در مجلس هستند که موانع و عیب های قانون پیشین را رفع می کنند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر امنیت خوب و قابل قبولی را در مرزهای استان شاهد هستیم که این امر با وجود 964 کیلومتر مرز در استان رخ داده و می توان امنیت در آذربایجان غربی را پایدارتر و مطلوبتر از بسیاری از استانهای عمقی کشور دانست.
8137/۵۸۱
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن