تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814805617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز عصای جادویی تا قتل میلیاردر مازندرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راز عصای جادویی تا قتل میلیاردر مازندرانی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۶ اسفند ۱۳۹۲.عصای جادویی ۹ هزار ساله/ نخستین تلفن همراه جهان/زیباترین کلم/ پله های مرگ/ لانه سازی سنجاب داخل موهای دختر نوجوان!/ بازیگر مشهور با مادرش در سفر حج/قصر ۶۰ میلیون دلاری بکام عصای جادویی 9 هزار ساله

عصای جادویی 9 هزار ساله

کاربرد "عصای جادویی" 9000 ساله‌ای که در سوریه کشف شده، هنوز مانند یک معما ذهن باستان شناسان را به خود مشغول کرده است.روی این عصا نقش‌هایی از چهره انسان کشیده شده است. قدمت این عصای تاریخی 9 هزار سال برآورد شده است. به گفته باستان شناسان، این "عصای جادویی" 12 سانتیمتری، از استخوان دنده گاو وحشی ساخته شده است. با این حال کارشناسان هنوز نفهمیده اند که این عصا به چه منظور استفاده می‌شده است. با این حال، این فرضیه مطرح شده است که از آن در مراسم خاکسپاری استفاده می کردند.به گفته باستانشناسان این عصا در حفاری های سال 2007 در منطقه تل قراصه کشف شد. باستان شناسان چنین عصایی را در اردن و آناتولی کشف کرده بودند که قدمت آن نیز 9000 سال است، البته این فرضیه هم وجود دارد که این آداب و رسوم در همه منطقه خاورمیانه رایج بود.
بیشتر...

قتل هولناک زوج میلیاردر در ساری  
قتل هولناک زوج میلیاردر در ساری

نخستین ساعات صبح روز جمعه مرد جوانی در حالی‌که فریاد می‌زد پدر و مادرم را کشتند، ساکنان کوی «پیشنمازی» در منطقه مرکزی ساری در جریان وقوع جنایتی هولناک قرار گرفتند.
با تماس تلفنی این مرد، پلیس ساری در جریان ماجرا قرار گرفت و به سرعت خود را به محل حادثه رساند. مأموران در نخستین مرحله از تحقیقات خود وقتی وارد خانه ویلایی شدند با پیکر بی‌جان دو قربانی حادثه در حالی روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو از پای درآمده بودند. این مرد جوان در حالی‌که خود را نگران و مضطرب نشان می‌داد در این باره به پلیس گفت: «نخستین ساعات صبح بود که به تلفن خانه پدرم زنگ زدم اما کسی جواب نداد، چون این کار سابقه نداشت نگران شده و با عجله خودم را به خانه ویلایی پدرم رساندم.چند بار پدر و مادرم را صدا زدم اما پاسخی نشنیدم، احساس کردم باید حادثه ناگواری رخ داده باشد. داخل خانه شدم و در آنجا با اجساد پدر و مادرم در حالی روبه‌رو شدم که با اصابت ضربات چاقو از پای درآمده بودند. با توجه به این ادعاها با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ساری پیکر قربانیان حادثه برای انجام تحقیقات درباره علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. بررسی‌ها مشخص کرد قربانی حادثه از بازاریان باسابقه و قدیمی شهر ساری بوده که مدتی قبل نیز یک پاساژ در مرکز ساری ساخته است.با توجه به این‌که خانه ویلایی محل وقوع حادثه به‌هم ریخته بود این فرضیه برای مأموران مطرح شد که عاملان قتل‌ها با انگیزه سرقت وارد ویلای مرد میلیاردر شده‌اند.با توجه به این‌که قربانیان حادثه در فاصله کمی از هم به قتل رسیده بودند و هیچ آثاری از شکستگی روی قفل در‌های خانه ویلایی دیده نمی‌شد، پلیس این احتمال را می‌دهد که قربانیان حادثه با عاملان قتل آشنایی قبلی داشته‌اند.از سوی دیگر با توجه به این‌که قربانیان حادثه دو سگ بزرگ در خانه برای حفاظت از خانه ویلایی خود نگهداری می‌کردند و سگ‌ها هیچ واکنشی به قاتلان نشان نداده‌اند و همسایه‌ها نیز صدای سگ‌ها را نشنیده‌اند فرضیه وقوع جنایت از سوی یک آشنای خانوادگی قوت گرفت و همچنین قربانیان حادثه برای امنیت بیشتر اقدام به نصب دوربین مدار بسته کرده اند اما در زمان وقوع حادثه دوربین ها از کار افتاده بود.در ادامه بررسی‌ها یکی از همسایگان ادعا کرده است غروب روز پنجشنبه مردی را دیده که با سر و صورتی پوشیده با سرعت از در پارکینگ وارد خانه ویلایی شده است.مأموران با توجه به همه یافته‌های خود تجسس‌های گسترده‌ای را برای ردیابی عامل یا عاملان جنایت آغاز کرده‌اند.
بیشتر...

نخستین تلفن همراه جهان

نخستین تلفن همراه جهان

گوشی موتورلا DYNA TAC) 8000x) نخستین تلفن همراه جهان است که در سال 1983 با قیمت 3،995 دلار در بازارهای دنیا عرضه شد.
بیشتر...

زیباترین و بی نظیرترین کلم

زیباترین و بی نظیرترین کلم

کلم بروکلی و ریاضی در کنار هم دو چیزی هستند که بسیاری از بچه ها و حتی بزرگسالان از آن ها متنفرند. هیچکس طعم بروکلی را دوست ندارد و همیشه از فرمول های ریاضی فراری بوده ایم اما این دوکنار هم گاهی می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند. "بروکلی رومانسسکو" ریاضی و کلم را در کنار هم قرار داده است و به نوعی توانسته زیباترین و بی نظیرترین کلم را به وجود آورد. در این نوع بروکلی شما چندین تکه می بینید که هر تکه از تکه های ریزتری ساخته شده است و به صورت هرم های کروی روی هم قرار گرفته اند.
بیشتر...

لحظه نجات جان دختراز گروگان گیری خواستگارش

لحظه نجات جان دختراز گروگان گیری دوست پسر ش

 یک کارگر ساختمانی در چین که می خواست با دختری ازدواج کند و با مخالفت والدین این دختر رو برو شده بود برای ۵ ساعت او را گروگان گرفت و بعد او را به میان شهر آورد.
این گروگان گیری حدود ۵ ساعت طول کشید و این پسر می خواست هر طور که هست، والدین او را راضی به ازدواج کند.
لحظه نجات جان دختراز گروگان گیری دوست پسر ش

لحظه نجات جان دختراز گروگان گیری دوست پسر ش

لحظه نجات جان دختراز گروگان گیری دوست پسر ش
بعد گذشت ساعتی این پسر با تهدید که این دختر را خواهد کشت، ابتدا اقدام به برهنه کردن خود و این دختر کرد که بعد از گذشت ساعتی با ورود ماموران پلیس او دستگیر شد.
بیشتر...


پله های مرگ

پله های مرگ

جاذبه های توریستی پرو
بیشتر...

لانه سازی سنجاب داخل موهای دختر نوجوان!

لانه سازی سنجاب داخل موهای دختر نوجوان!

دختر 16 ساله از توابع منطقه حرار زیمبابوه چند ماه پیش در محل نگهداری حیوانات بالی ووگان سنجابی را در هوای سرد پیدا نمود که بین مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می کرد.
این دختر نوجوان از پدرش تقاضا کرد تا او را نجات دهند. پدر این دختر که از مامورین حیات وحش است وقتی علاقه شدید دخترش را به سنجاب دید آنرا برداشت و به خانه برد.پس از گذشت دو ماه علاقه عجیبی بین دختر و سنجاب طوری که دختر به سنجاب اجازه می دهد داخل گیسوهای دم اسبی او لانه سازی نماید.
بیشتر...

بازیگر مشهور با مادرش در سفر حج

بازیگر مشهور با مادرش در سفر حج

بیشتر...

تصاویر قصر 60 میلیون دلاری دیوید بکام

تصاویر قصر 60 میلیون دلاری دیوید بکام

تصاویر قصر 60 میلیون دلاری دیوید بکام

تصاویر قصر 60 میلیون دلاری دیوید بکام

تصاویر قصر 60 میلیون دلاری دیوید بکام

تصاویر قصر 60 میلیون دلاری دیوید بکام

این خانه که متعلق به جیانی ورساچه طراح معروف دنیای مد در ایتالیا بوده قیمت خیره کننده ای هم دارد و بکام برای خرید آن مجبور شده مبلغ 60 میلیون دلار معادل 43.5 میلیون یورو هزینه کند. نکته قابل توجه اینکه این خانه را ورساچه در سال 1992 با مبلغ 7 میلیون خریداری کرد ولی بعد ساخت و سازهای زیادی در آن انجام داد و 24 میلیون یورو در آن هزینه کرد. ورساچه روز 15 ژوئیه 1997 بود که در همین خانه به قتل رسید. دو گلوله ای که قاتل زنجیره ای اندرو کونان به سر ورساچه شلیک کرد به زندگی این طراح مد پایان داد. این خانه مجلل که به خاطر نخل هایش شهرت بسیار زیادی دارد 10 اتاق خواب و 11 حمام دارد که نزدیک به 250 متر زیر بنا دارد. بکام در شرایطی برای خرید این خانه با استقبال از سوی خانواده ورساچه مواجه شده که با بیوه ورساچه دونا ورساچه، آشنایی دارند و در واقع هر دو خانواده از دوستان صمیمی یکدیگر به حساب می آیند.
بیشتر...
 


دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 550]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن