تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اخلاق در جامعه یکی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حسینی:
توسعه اخلاق در جامعه یکی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است
مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه خط قرمز ما ایجاد تنش در نظام آموزشی است گفت: آموزش و پرورش حجم بالایی از نیروی انسانی سطح جامعه را در برمی‌گیرد و بر همین اساس هم توسعه اخلاق در جامعه یکی از اولویت‌های اصلی ماست.



به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسینی که ظهر دوشنبه در جلسه اخلاق مدیران شهرستان کاشمر که به میزبانی اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیوند آموزش و پرورش با بطن جامعه بسیار مهم است و یکی از راه های موفقیت این نهاد در کشور همین ارتباط گیری است. وی افزود: سیاست‌های تدوین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در راستای رفع چالش‌های پیش‌رو این وزارتخانه تبیین شده و سعی می‌کنیم در هیچ بخشی شتایزده عمل نکنیم و با حفظ آرامش تصمیم بگیریم در واقع باید بگویم خط قرمز ما ایجاد تنش در نظام آموزشی است. این مقام مسوول تاکید کرد: در تصمیماتی که مجموعه آموزش و پرورش اتخاذ خواهد کرد تلاش می شود به هیچ عنوان شتابزدگی نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم به شکلی این مجموعه را مدیریت کنیم که مورد قبول مخاطبان خود که عموم جامعه هستند قرار گیرد. حسینی همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی هم اشاره ای کرد وبیان کرد: برای سیاست هایی که در این زمینه تبیین شده است راهکارهای عملی درنظر گرفتیم که مهمترین آنها استفاده بهینه از منابع و همچنین ساماندهی نیروی انسانی است. همین خبر حاکی است: حجت الاسلام سید قاسم  یعقوبی امام جمعه شهرستان کاشمر هم در این جلسه با اشاره به فرازهایی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در خصوص حکومت بر مردم، اظهار داشت ؛هر چالشی که در جامعه وجود دارد باید با همکاری و همیاری مردم حل شود و این موضوع را در نظر داشت که ذات دین مبین اسلام بر عزت دهی به مردم تاکید زیادی دارد. مهدی فروزان فرماندار کاشمر نیز با بیان این که حدود 16 ماه است این جلسه اخلاق با حضور مدیران شهرستان و با موضوع بررسی نامه مولی الموحدین به مالک اشتر در خصوص روشهای حکومتداری اسلامی، تشکیل می‌شود اظهار داشت: امیدواریم مطالب ارائه شده در این جلسات در خصوص شیوه مدیریتی مسوولین شهرستان تاثیرات مثبتی داشته باشد.    


۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن