تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814896273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفاظت از منابع طبيعي استان هيچ منافاتي با استخراج صحيح منابع معدني ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۵۵ب.ظ)
استاندار قم: حفاظت از منابع طبيعي استان هيچ منافاتي با استخراج صحيح منابع معدني ندارد استاندار قم با بيان اينكه حراست از آب و خاك بايد در اولويت اصلي پروژه هاي معدني استان باشد گفت: اصل حفاظت از منابع طبيعي استان هيچ منافاتي با استخراج صحيح از منابع ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در جلسه هيئت حل اختلاف معادن استان که در تالار امام رضا (ع) استانداري قم برگزار شد، با اشاره به قرارگرفتن سرزمين ايران در نقطه ي معدن خيز و وجود 7 درصد از معادن دنيا در كشور گفت: با بهره گيري صحيح از معادن مي توانيم ايران اسلامي را در جايگاهي بهتر از امروز قرار دهيم.
وي فرمايشات مقام معظم رهبري مد ظله العالي در ديدار مسئولان عالي رتبه نظام مقدس جمهوري اسلامي در 20 اسفند 92 را مورد توجه قرار داد و افزود: در سال آينده مسئولان بايد در تحقق حماسه ي اقتصادي مورد نظر رهبر معظم انقلاب اهتمام ويژه اي داشته باشند و طليعه ي اين حماسه نيز تفاهم و تعامل بيشتر دستگاه هاي اجرايي و همكاري بيشتر مديران خواهد بود.
استاندار قم در ادامه با اشاره به اهميت منابع طبيعي در استان قم، بر لزوم حفظ و حراست از آب و خاك به عنوان يك اولويت اصلي در همه ي طرح هاي عمراني و پروژه هاي معدني تاكيد و تصريح كرد: اصل حفاظت از منابع طبيعي استان هيچ منافاتي با استخراج صحيح از منابع ندارد.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي را مرهون تلاش مسئولان استان در كاهش موانع اداري تلقي كرد و افزود: سرمايه گذاران بايد احساس كنند كه هيچ مانع غير منطقي بر سر راهشان نيست و اين امر تنها با كار جهادي و تعامل بيشتر دستگاه ها با بخش خصوصي ميسر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن