تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی: اینها اصلاً پیشکسوت نیستند!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قلعه‌نویی: اینها اصلاً پیشکسوت نیستند!




سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش در لیگ قهرمانان آسیا چهار فینال را پیش رو دارد.





خبرآنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش در لیگ قهرمانان آسیا چهار فینال را پیش رو دارد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری تیمش پیش از دیدار برابر الجزیره امارات گفت: «در ابتدا جا دارد به تیم ملی کشتی آزاد ایران به خاطر موفقیت در جام جهانی تبریک بگویم. اما در مورد بازی فردا، الجزیره تیم قدرتمندی است و این را در لیگ امارات هم نشان داده است. آنها شخصیت تیمی خوبی دارند و مربی کاربلدی هم این تیم را هدایت می کند. ما چهار فینال را در آسیا پیش رو داریم و به بچه ها گفته ام که باید ناکامی در دو بازی قبلی را جبران کنند.»

او در مورد وضعیت بازیکنان استقلال برای بازی با الجزیره گفت: «خسرو حیدری و هاشم بیک زاده از نظر فیزیکی بهتر شده اند و وقتی که این دو نفر سر حال باشند، تیم هم سر حال خواهد بود. البته سیاوش اکبرپور قطعا به این بازی نمی رسد. ما به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم تا از نظر روحی آماده شویم و به جدول مسابقات برگردیم.»

قلعه نویی با بیان اینکه مهدی رحمتی در بازی‌های اخیر بدشانسی آورده، گفت: «انصافا اگر نگاه کنید می بینید که در 190 دقیقه ای که ما بازی کردیم، رحمتی در کل سه بار هم زمین نخورد. به نظر من ساختار خط دفاعی ما در بازی های اخیر خوب بوده است و تنها بدشانسی باعث ناکامی تیم شده است.»

او در واکنش به صحبت های والتر زنگا که گفته بود فریب شرایط استقلال در جدول را نمی خورد، گفت: «به هر حال در آنجا کارشناسان همه مسائل را تجزیه و تحلیل می کنند و اینطور نیست که با حب و بغض کار کنند. اعتقاد دارم که ما در بدبینانه ترین حالت باید از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز می گرفتیم اما همه چیز به ضرر ما تمام شد. در آسیا نتایج ضعیفی گرفتیم و من مقصر این مسئله هستم. همانقدر که در مورد بازیکنان سخت گیر هستم، به همان اندازه هم از آنها حمایت می کنم.»

سرمربی استقلال در مورد انتقاد پیشکسوتان از عملکرد تیم گفت: «هر کسی نظر خودش را دارد اما بعضی از پیشکسوتان عدالت را رعایت نمی کنند. البته بعضی ها از روی دلسوزی حرف می زنند اما بعضی ها حب و بغض دارند. حرف های این افراد پشیزی برای من ارزش ندارد. برخی آقایان اصلاً پیشکسوت نیستند، باید کلمه پیشکسوت را برایشان معنی کرد.»

قلعه نویی در پایان گفت: «پیشاپیش سال نو را به همه تبریک می گویم. همانطور که پیش از این گفتم اخلاق ومعرفت ایرانی مدتی است که گم شده و امیدوارم در سال جدید این اخلاق به جامعه ما برگردد.»






تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن