تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806934217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عزم جدی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت کرمان - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و دستگاههای مرتبط در برخورد با اراذل و اوباش و دست اندرکاران تولید و عرضه مشروبات الکلی گفت: تاکنون تلاش های خوبی در این زمینه با تکیه بر همکاری های بین بخشی انجام شده است.


به گزارش ایرنا، ˈیداله موحدˈ روز دوشنبه در دیدار با مسوولان انتظامی استان کرمان افزود: اراذل و اوباش استان شناسایی و شناسنامه دار شده اند و تلاش های خوبی برای برخورد با این افراد صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه برخورد با دست اندرکاران تولید و عرضه مشروبات الکلی نیز در استان کرمان با تعیین یک قاضی ویژه در مرکز استان، تلاش های زیادی برای دستگیری عوامل گروه ها و باندهای مرتبط انجام شده و مجازات های قانونی شدیدی نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است که ما حصل این امر کشف و امحا 27 هزار و 772 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و چهار هزار و 532 بطری مشروبات الکلی خارجی از انواع مختلف است.
وی ادامه داد: در سطح حوزه قضایی شهرستان کرمان همچنین 29 کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز نیز کشف و منهدم شده است.
این مقام قضایی افزود: در ارتباط با فروش مشروبات دست ساز 39 پرونده و در ارتباط با فروش مشروبات الکلی خارجی 23 فقره پرونده تشکیل شده است و در قالب این پرونده ها 73 متهم به منظور تعیین تکلیف کیفری به محاکم معرفی شده اند و در قالب این طرح 9 نفر از وارد کنندگان مشروبات الکلی از استان های همجوار به حوزه قضایی کرمان نیز شناسایی و دستگیر شده اند.
دادستان کرمان عنوان کرد: در 10 ماه سال جاری 82 هزار و 771 لیتر مشروبات الکلی داخلی در استان کرمان کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 102 درصد افزایش را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: همچنین در 10 ماه از امسال هفت هزار و 874 بطری و قوطی مشروبات الکلی خارجی در سطح استان کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد کاهش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد کارگاه های منهدم شده تولید مشروبات الکلی در سال گذشته 16 کارگاه بوده که در 10 ماه امسال 53 کارگاه در سطح استان شناسایی و منهدم شده اند و عوامل مربوطه نیز دستگیر شده اند که تعداد کارگاه های منهدم شده در استان کرمان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 231 درصد افزایش داشته است.
وی یادآور شد: در این کارگاه ها به شکل غیر بهداشتی و در محیط بسیار آلوده ای، مشروبات الکلی تهیه و به جامعه عرضه می شد.
وی اظهار کرد: در حوزه برخورد با اراذل و اوباش و دست اندرکاران تولید و توزیع مشروبات الکلی براساس برنامه ریزی های منظم اقدام می شود.
دادستان کرمان در ادامه با اشاره به چهارشنبه آخرسال نیز گفت: از آنجا که ممکن است افردی در سطح وسیع اقدام به عرضه مواد محترقه و منفجره کنند، باید برنامه ریزی لازم برای مقابله با آنها انجام شود.
وی تاکید کرد: اداره اماکن، فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، اداره اطلاعات و پلیس اطلاعات باید برای جلوگیری از تهیه و تویع مواد منفجره و محترقه غیرمجاز برنامه های مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنند.
وی بر شناسایی افرادی که اقدام به عرضه مواد محترقه غیرمجاز و مواد منفجره می کنند، تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی نیز برای افرادی که در چهارشنبه آخر سال، آرامش و آسایش عمومی را دچار اختلال کنند، مجازات هایی از جمله سه ماه تا یکسال حبس و 74 ضربه شلاق را در نظر خواهد گرفت.
دادستان کرمان افزود: خودروهایی که اقدام به رانندگی غیرمتعارف و انجام حرکات نمایشی و خطرساز کنند نیز توقیف خواهند شد.
به گفته وی، قضات کشیک به منظور رسیدگی به پرونده های مربوط به تخلفات چهارشنبه آخر سال در محاکم قضایی حضور خواهند داشت و برابر مقررات نسبت به صدور احکام قضایی اقدام خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر فرهنگ سازی از سوی رسانه های شنیداری، دیداری و مکتوب تاکید و خاطرنشان کرد: با فرهنگسازی می توان ضمن افزایش نظارت های خانواده ها، جلوی بروز بسیاری از حوادث و تخلفات را گرفت.
دادستان کرمان گفت: به شورای فرهنگ عمومی نیز در نامه ای اعلام خواهد شد که با استفاده از نظرات کارشناسان مرتبط برنامه های جایگزین برای چهارشنبه آخر سال تدوین کنند زیرا این اقدام می تواند بسیار مشکل گشا باشد.ک/2
7440/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن