تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813184529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگستري و نيروي انتظامي همسو در اجراي عدالت و افزايش امنيت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۲۱ق.ظ)
رييس كل دادگستري سمنان تاکيد کرد: دادگستري و نيروي انتظامي همسو در اجراي عدالت و افزايش امنيت رئيس کل دادگستري کل استان سمنان در نشست مشترک قضايي انتظامي که با حضور فرمانده انتظامي استان و معاونين دو دستگاه در دادگستري برگزار شد از تلاش هاي مستمر نيروي انتظامي در تحقق و اجراي عدالت تقدير و تشکر كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محسن مظهري دادگستري و نيروي انتظامي را در جهت اجراي عدالت و افزايش امنيت در جامعه مکمل يکديگر دانست و افزود: پايه بررسي بسياري از پرونده هاي کيفري در دستگاه قضايي استان سمنان با تلاش و اهتمام نيروي انتظامي گذاشته مي شود که در کيفيت و سرعت دادرسي ها تاثير زيادي دارد.
رئيس کل دادگستري نيروي انتظامي را به موجب قانون داراي دو خصيصه اداري و قضايي دانست و گفت: در بعد پليس قضايي شاهد امنيت قابل تقديري در استان هستيم که قطعاً از زحمات نيروي انتظامي است و در پرونده هاي حقوقي نيز در موضوعاتي همچون ابلاغ اوراق قضايي و اجراي احکام مدني ، پليس کمک شاياني را به دادگستري مي نمايد که قابل توجه مي باشد.
مظهري با اشاره به افزايش تعداد پرونده ها و به تبع آن مراجعات مردمي به نيروي انتظامي و دادگستري گفت: مشکلات متعدد اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي ،موجب ايجاد بزهکاري در جامعه و رشد پرونده هاي قضايي مي شودکه در استان سمنان نيز بدليل صنعتي بودن و استقرار شهرک هاي صنعتي در استان. برخي از مشکلات اقتصادي و تحريم ها در افزايش سطح ورودي پرونده هاي قضايي استان سمنان موثر بوده است که مطمئنا با تدابير صورت گرفته و اهتمام تمامي مسئولين کشوري و استاني در پياده سازي اقتصاد مقاومتي اين معضلات کمتر خواهد شد.
وي بسياري از پرونده هاي حقوقي را ناشي از تنظيم قراردادها و معاملات بدون انطباق با قوانين و مقررات و نيز مشورت با افراد حقوقدان دانست که افزايش آگاهي مردم و توجه ايشان به قوانين و مقررات پيش از امضا قراردادها و اسناد مي تواند در کاهش مراجعه به دستگاه قضايي موثر و پيشگيرانه باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن