تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی نوشهربرای برقراری امنیت چهارشنبه آخرسال خواستارهمکاری شهروندان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی نوشهربرای برقراری امنیت چهارشنبه آخرسال خواستارهمکاری شهروندان شد نوشهر- ایرنا - فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آخرین چهارشنبه پایان سال برای برگزاری هر چه بهتر این آیین سنتی خواستار همکاری همه جانبه مسوولان و شهروندان در این شهرستان گردشگرپذیر شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ ˈ شمس الدین کرمانی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به اتخاذ تدابیر امنیتی و آموزشی با هدف پیشگیری از وقوع احتمالی جرم و اتفاقات ناگوار در برگزاری این آیین در این شهرستان اشاره کرد و گفت : هرچند نیروهای امنیت عمومی با حضور در مدارس و توزیع بروشورهای هشداری آموزش های لازم را به دانش آموزان داده اند ، اما همکاری شهروندان و خانواده ها نیز در این زمینه خیلی موثر است.
وی همچنین از کشف حدود 32 هزار عدد مواد محترقه در ماه جاری در این شهرستان خبر داد و افزود : ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس موفق به کشف این تعداد مواد خطرساز در بعضی از واحدهای صنفی عرضه این کالا در منطقه شدند.
سرهنگ کرمانی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان در حین برگزاری آیین چهارشنبه سوری هشدار داد و گفت : در صورت مشاهده موارد مشکوک و خودروهای حامل مواد محترقه در خارج از محل سکونت افراد برابر قانون با آنان برخورد کرده و خودروهایشان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی در توقفگاه متعلق به ناجا توقیف خواهد شد.
فرمانده انتظامی نوشهر ˈ سلامت ، نشاط ، رهاورد نظم و قانون ˈ را شعار نوروز سال 93 ناجا دانست و افزود : ماموران پلیس با تمامی امکانات و تجهیزات از بیست و پنجم ماه جاری تا پانزدهم ماه فروردین سال آینده به طورشبانه روزی آماده ارائه خدمات امنیتی و انتظامی به شهروندان و مسافران نوروزی در این شهرستان هستند.
وی استقرار ایستگاه پلیس در مجتمع گردشگری و ساحلی سیترا ، میدان همافران ، بوستان نگین ، منطقه ساحلی و جنگلی سی سنگان و بخش کجور نوشهر را به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه در این ایام معرفی کرد.
سرهنگ کرمانی همچنین با قدردانی از همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط بویژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، دستگاه قضایی ، اعضای شورای شهر ،شهردار و خبرنگاران در سال جاری گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته دربخش وقوع جرائم خشن از جمله کیف قاپی با کاهش حدود 18 درصدی ، قتل 20 درصد ، زورگیری 25 درصد ، نزاع و درگیری 14 درصد مواجه بودیم.
وی افزود : همچنین در این مدت کشف سرقت حدود 27 درصد ، جرائم مادی و اقتصادی 82 درصد و دستگیری فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز حدود صد درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
او همچنین از افزایش حدود 57 درصدی میزان سوانح رانندگی در معابر شهری درسال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت : بیشترین حوادث رانندگی در محورهای نوشهر به چالوس رخ داده است.
سرهنگ کرمانی شمار خودروهای متخلف در این شهرستان در سال جاری را حدود 97 هزار و 800 دستگاه اعلام کرد و گفت : توقف در محل پارک ممنوع ، استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی و سبقت غیرمجاز بیشترین تخلفی بود که رانندگان نوشهری مرتکب شدند.
شهرستان نوشهر با جمعیت دستکم 130 هزار نفر درغرب مازندران واقع است.ک/2
624/1654
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن