تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف افزون بر دو تن مواد مخدر در شهرستان اردکان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشف افزون بر دو تن مواد مخدر در شهرستان اردکان یزد- ایرنا - فرماندار انتظامی اردکان خبر از کشف افزون بر دو تن مواد مخدر طی یکسال گذشته در این شهرستان داد .


سرهنگ ˈ احمد کمالیˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این موارد شامل: افزون بر 443 کیلوگرم تریاک ، افزون بر 11کیلوگرم هروئین ، افزون بر50 کیلوگرم حشیش و 1957کیلوگرم انواع دیگر مواد مخدر است .
وی با اشاره به اینکه در این زمینه 296 نفر از متهمان مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند ،تصریح کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر ،31مورد بوته خشخاش امحا شده است .
فرمانده نیروی انتظامی اردکان در ادامه به کشف 308مورد سرقت اشاره کرد و افزود : در این مدت 200نفر سارق هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .
کمالی در بخش دیگری از این گفت و گو به بیان خطرات و آسیب های ماهواره و تهاجم فرهنگی دشمن پرداخت و گفت : در راستای مبارزه با شبیخون فرهنگی غرب ، مأموران نیروی انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد 322 قطعه ماهواره ، 2708 حلقه cd غیرمجاز و مقدار 13لیتر مشروبات الکلی بصورت فله ای و همچنین 35 قوطی از این مشروبات را کشف و ضبط کنند .
وی اظهار کرد: در 11ماه اخیر 26نفر از فعالان قاچاق کالا و افزون بر 334 نفر از اتباع خارجه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .
کمالی با تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی شهرستان اردکان برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه ، از عموم همشهریان گرامی خواست تا کوچکترین موردی را که می تواند موجب کشف جرم شود را با تماس با تلفن 110 در میان بگذارند .ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن