تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمديد قرارداد 40 هزار نيروي مدت موقت در وزرات نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۱۷ق.ظ)
تمديد قرارداد 40 هزار نيروي مدت موقت در وزرات نفت معاون وزير نفت از ابلاغ بخشنامه معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهوري به وزارت نفت مبني بر تمديد قرارداد بيش از 40 هزار كارمند قرارداد مدت موقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون وزير نفت در امور منابع انساني با اشاره به اين كه مدل قرارداد كاركنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت نسبت به سال گذشته تغيير خاصي ندارد، گفت: با توقف اجراي بخشنامه تبديل وضع كاركنان پيمانكار به قرارداد مدت موقت، نگرانيهايي در ميان كارمندان مدت موقت درخصوص تمديد قراردادشان وجود داشت كه با ابلاغ اين بخشنامه توسط نهاد رياست جمهوري اين نگرانيها برطرف شد.
سلحشور با تاكيد بر اين كه خود از ميزان كم حقوق و دستمزد كاركنان تبديل وضع شده پيمانكاري به قرارداد مدت موقت ناراحت است، گفت: فرآيند نظام پرداخت حقوق و دستمزد اين نوع قراردادها مبتني بر طبقه بندي مشاغل است.
سلحشور با اشاره به اين كه ميزان پرداخت حقوق و دستمزد كاركنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت بر اساس مقررات تامين اجتماعي است، گفت: افزايش حقوق و دستمزد اين نوع از كاركنان صنعت نفت تنها يك اقدام درون دستگاهي نيست و براي تحقق اين امر به هماهنگي با دستگاههاي بيروني نياز است، از اين رو افزايش حقوق در اين بخش زمان مي برد.
وي افزود: وزارت نفت در جهت افزايش حقوق و دستمزد كاركنان قراردادهاي مدت موقت در چار چوب قانون و مقررات تامين اجتماعي تلاش مي كند، از طرف ديگر بايد توجه داشت كه تنوع مدل قرارداد شاغلان در صنعت نفت زياد است و براي افزايش حقوق در يك بخش، بايد حقوق ديگر بخشها نيز به نسبت افزايش يابد.
معاون وزير نفت در امور منابع انساني گفت: تلاش مي كنيم در دو مسير كوتاه مدت و بلند مدت ميزان حقوق و دستمزد كاركنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت را افزايش دهيم.
ركن الدين جوادي، معاون وزيرنفت پيش از اين در زمينه حقوق و دستمزد كاركنان صنعت نفت با اشاره به اين كه متوسط حقوق دريافتي كاركنان صنعت نفت يك پنجم كاركنان فعال در بخش خصوصي و يك بيست و پنجم شركتهاي بين المللي نفتي است، گفته بود: در بحث نيروي انساني به يك نگاه جديد و ويژه نياز داريم.
معاون وزير نفت از مشكلات بزرگ كنوني صنعت نفت را مهاجرت نيروي انساني به خارج اعلام كرده، افزوده بود: پايه حقوق كاركنان تازه استخدام و قراردادي اين صنعت متاسفانه ٦٠٠ هزار تومان است، هم اكنون برخي نيروهاي انساني آموزش ديده در صنعت نفت به محض كسب ٥ سال تجربه به خارج مهاجرت مي كنند.
مديرعامل شركت ملي نفت ايران با اشاره به محدوديتها و مقررات موجود كشور در زمينه افزايش حقوق كاركنان صنعت نفت اظهار داشته بود: در بحث نيروي انساني به يك نگاه جديد و ويژه نياز داريم؛ در غير اين صورت نمي توان خلا به وجود آمده ميان نيروهاي جوان و مسن صنعت نفت را جبران كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن