تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشانه های گردشگری در الموت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاشانه های گردشگری در الموت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است قزوین - ایرنا- مدیر پایگاه میراث فرهنگی الموت گفت: به منظور رفاه گردشگران نوروزی جهت اقامت و پذیرایی در منطقه الموت، کاشانه های گردشگری این منطقه آماده پذیرایی مسافران است.


دکترˈحمیده چوبکˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر منطقه الموت با جاذبه های بکر فرهنگی، تاریخی و طبیعی در شمال شرقی استان قزوین قرار دارد و با داشتن حدودا 50 کاشانه گردشگری، یک مهمانپذیر و یک هتل، خدمات مناسبی را به گردشگران ارایه می کند.
وی اظهارداشت: با توجه به آغاز فصل سفر، منطقه الموت با فضاهای تاریخی و طبیعی، همچون سنوات گذشته شاهد اقبال گسترده گردشگران است.
دکتر چوبک ادامه داد: مناظر و چشم اندازهای چشم نواز، وجود قلاع تاریخی الموت، موقعیتی استثنایی را پدید آورده تا گردشگران و علاقه مندان به ابنیه تاریخی و اکوتوریسم مشتاق مسافرت به این منطقه شوند.
این مسوول اضافه کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی که پیش بینی می شود بیشترین تمرکز را در الموت شرقی شاهد باشیم، بازرسان این سازمان بصورت هفتگی از این منطقه بازدید دارند تا خدمات قابل ارایه به گردشگران با کیفیت مطلوبی ارایه شود.
چوبک، افزود: پیشتر به دلیل نبود امکانات رفاهی در این منطقه، گردشگران به صورت تورهای یکروزه از سایت فرهنگی، تاریخی، طبیعی الموت بازدید می کردند که خوشبختانه با فراهم شدن امکانات اقامتی و پذیرایی، توانستیم زمینه را برای تورهای دو یا چند روزه ایجاد کنیم تا گردشگران در فصول مختلف نیز بتوانند از سایت های متنوع بازدید کرده و از امکانات رفاهی آن بهرمند شوند.
وی عنوان کرد: امیدواریم با همراهی دستگاه های مرتبط و همکاری مردم خوب استان بتوانیم ظرفیت کاشانه های گردشگری را در مناطق دیگر افزایش داده تا علاوه بر رونق گردشگری در سطح استان، از فرصت های اقتصادی آن استفاده بیشتری ببریم.
این مسوول اظهارکرد: روستاهای این بخش از جمله زرآباد، اوان، اندج، گازرخان، آتان، شترخان، شهرک، محمود آباد، رازمیان، گرمارود سینا، قلعه های باستانی و دریاچه ها و رودخانه های رودبار الموت شرقی همه ساله میزبان هزاران مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.
وی یادآور شد: گردشگران می توانند با مراجعه به سایت www.alamutbase.com اطلاعات مربوط به کاشانه های گردشگری را جهت استفاده دریافت کنند.
7389/ 614
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن