تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه کیهان در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه کیهان تیتر خبر نخست روز دوشنبه خود را به بیانیه 222 نماینده مجلس در خصوص مذاکرات هسته ای، اختصاص داده است.


این روزنامه در ادامه آورده است: 222 نماینده مجلس در بیانیه ای با بیان اینکه هیئت مذاکره کننده در هر مرحله از مذاکرات به هیچ عنوان نباید کوچکترین عقب نشینی از حقوق هسته ای ملت ایران داشته باشد، تاکید کردند موضوعات دفاعی همچون توان موشکی در مذاکرات هسته ای قابل مذاکره نیست و حق ورود و یا گفت وگو در این زمینه ها را ندارند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه خود تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو معاهده ان پی تی همانگونه که از ابتدا تاکنون به آن معاهده پایبند بوده است و به تکالیف آن در عدم پیگیری و تولید سلاح هسته ای عمل می نماید، می خواهد از حقوق کامل و لایتجزای هسته ای خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای که در ماده 4 معاهده ان پی تی به آن اشاره شده است برخوردار شود و بتواند حقوق خود بر انجام فعالیت های مربوط به چرخه سوخت هسته ای به ویژه غنی سازی را به اجرا گذارد و چیزی فراتر از حقوق خود در این معاهده را خواستار نمی باشد.
در ستون یادداشت روز کیهان نیز مطلبی تحت عنوان آثار منطقه ای فتح در یبرود ، به چشم می خورد.
سعدالله زارعی در بخشی از ستون یادداشت روز، نوشته است: عملیات ارتش در «یبرود» و پاکسازی کامل این منطقه حساس نشان داد که تروریزم یک شکست استراتژیک را در مقابل سوریه پذیرفته است. یبرود بعد از القصیر که در عملیات خرداد ماه گذشته پاکسازی گردید، دومین اقدام مهم به حساب می آید هر چند ارتش در فاصله 9 ماه اخیر در اکثر صحنه های عملیاتی به موفقیت هایی رسیده است ولی عملیات ظفرمند «یبرود» دارای معنای برجسته تری است و یک ضربه اساسی به تروریزم در سوریه به حساب می آید.
«یبرود» بعد از سقوط القصیر، برای تروریست ها یک نقطه حیاتی و منحصر به فرد به حساب می آمد و از این رو بسیار به سختی این منطقه را ترک کرد و در این راه صدها کشته داد که بعضی از آنها، نیروهای کلیدی داعش به حساب می آمدند. یبرود یک نقطه وصل جدید بین سوریه و لبنان و به عبارت دیگر بین مناطق تحت سیطره تروریست ها و جهان خارج به حساب می آمد و بعد از سقوط القصیر جایگاه ویژه ای در عملیات تروریست ها بخصوص نیروهای داعش داشت و لذا سقوط یبرود تأثیر جدی بر نیروهای تروریستی و کشورهای حامی آنان خواهد داشت.

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه روز دوشنبه نیز این مطالب را دارد:
هاشمی: اصلاح طلبان خیال می کردند در انتخابات رأی دارند
قدرت دریایی ایران در حال سر بر آوردن است
فرصت کاری یا وقت مناسب برای برکناری؟!
گروکشی تازه آمریکا در سازمان ملل
شبد** 3404
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن