تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقاط حادثه خیز محور دماوند به فیروزکوه علامت گذاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با نصب تابلوهای هشدار دهنده؛ نقاط حادثه خیز محور دماوند به فیروزکوه علامت گذاری شد دماوند- ایرنا – به منظور سهولت در تردد و کاهش خطرات در محور دماوند به فیروزکوه در سفرهای نوروزی، نقاط حادثه خیز با نصب تابلوهای هشدار دهنده علامت گذاری شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک با حضور مدیران و مسوولان شهرستان گفت: محور هراز و فیروزکوه از جمله مسیرهای پرتردد در بسیاری از روزهای سال از جمله ایام نوروز است.
وی افزایش تسهیلات و رفع خطرات احتمالی برای کاربران جاده ای را در کاهش تصادفات موثر دانست و گفت: محور فیروزکوه به عنوان یکی از پرتردد ترین مسیرهای شمال کشور نیازمند توجه ویژه از سوی مدیران و مسوولان است.
مدیر راه و شهرسازی شهرستان دماوند نیز در این جلسه گفت: نقاط حادثه خیز محور فیروزکوه کارشناسی شده و در منطقه دلیچایی و سه راه مهرآباد با نصب تابلوهای هشدار دهنده، لغزاننده و خط کشی آشکارسازی شده است.
زکریا صفرزاده افزود: در تمامی طول محور علاوه بر دوربین های پلیس راه در دو بخش حادثه خیز (دلیچایی و سربندان) دوربین های راهداری به منظور کنترل تمام وقت شرایط مسیر نصب شده که بطور کامل رصد می شود.
وی خواستار همکاری کاربران جاده ای با راهداران شد و گفت: راهداران به منظور رفاه عموم مردم و گذشتن از تعطیلات نوروزی برای ایجاد تسهیلات سفر به کاربران تلاش دارند که موفقیت در این امر نیازمند همکاری مسافران عبوری است.
صفرزاده از آمادگی کامل اداره راه و شهرسازی با هر گونه شرایط جوی و بارش های باران و برف خبر داد و ابراز امیدواری کرد با رعایت اصول و قوانین رانندگی از سوی مسافران سفری خوش و بدون خطر در ایام تعطیلات را شاهد باشیم.
فرمانده پلیس راه محور دماوند به فیروزکوه نیز در این جلسه گفت: از 25 اسفند 93 طرح سفرهای نوروزی پلیس راه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی این طرح با شعار ˈگذشت ، صبوری؛ ره آورد سفری ایمنˈ ادامه خواهد داشت.
سرهنگ دوم حمید رنجبر گل افشانی افزود: در طول محور علاوه بر خودروهای محسوس و گشت های نامحسوس و سیار، دوربین های پلیس راه نصب و بر عملکرد کاربران جاده نظارت دقیق دارند.
وی گفت: تلاش داریم تا در سال جدید در این محور با همکاری خوب هموطنان و رعایت قوانین و مقررات رانندگی سالی بدون حادثه را طی کنیم که این تحقق این مهم همکاری کامل کاربران جاده را می طلبد.
سرهنگ رنجبر افزود: حجم اصلی ترافیک را در روزهای نخست تعطیلات داریم که بیشترین آمار تصادفات سالهای گذشته در این روز رخ داده که با برگزاری جلسات و تذکرات لازم به رانندگان خودروهای عمومی تلاش شده تا رعایت قوانین از سوی آنان هر چه بهتر صورت گیرد.
وی از رانندگان خودروهای شخصی خواست در صورت نداشتن معاینه فنی از تردد در محورخودداری کنند، زیرا براساس دستورالعمل جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی ممانعت خواهد شد.
در این جلسه مقرر شد در محور هراز و سرازیری شهر آبعلی هر چه سریعتر با نصب سرعت گیر نسبت به کاهش خطرات تصادف در این محور اقدام شود.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن