تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداراصفهان: بررسی عملکرد از مهمترین حلقه های زنجیره مدیریت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استانداراصفهان: بررسی عملکرد از مهمترین حلقه های زنجیره مدیریت است اصفهان- ایرنا - استاندار اصفهان گفت: یکی از مهمترین حلقه های زنجیره مدیریت در سازمان، بررسی و اندازه گیری عملکرد است.


به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » عصر یکشنبه در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان در سالن کوثر مجموعه فرهنگی ورزشی ارتش افزود: اندازه گیری مدیریت در سال های اخیر با مفهوم مدیریت عملکرد جایگزین شده و نگاهی جامع به بحث عملکرد در سازمان دارد.
وی اظهار کرد: موضوع اندازه گیری عملکرد سازمان تا آن حد اهمیت یافته است که صاحب نظران دانش مدیریت معتقدند آنچه را نتوان اندازه گیری نمود، نمی توان مدیریت کرد.
استاندار اصفهان گفت: سازمان ها تا زمانی برای بقا تلاش می کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می دانند، باید اصل بهبود مستمر را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.
زرگر پور بابیان اینکه ارزیابی عملکرد و توسعه آن به فرهنگ سازی نیاز دارد، اضافه کرد: این اصل حاصل نمی شود مگر آنکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکانپذیر شود.
استاندار اصفهان گفت: بخش عمده از وظایف دولت در اعمال حاکمیت و ایجاد توسعه در کشور از طریق دستگاه های اجرائی ، عملیاتی و پیاده سازی می شود.
وی گفت: نظام اداری و دستگاه های اجرایی نقش کلیدی در موفقیت وظایف یاد شده بر عهده دارند.
استاندر اصفهان افزود: عملکرد مناسب سیستم اجرایی سبب تحقق موفق ماموریت ها و رسالت های دولت، رضایت ملت و افزایش مشروعیت دولت می شود.
زرگرپور تصریح کرد: در فرآیند مدیریت عملکرد پس از تدوین برنامه های راهبردی و به تبع آن اهداف عملیاتی سالانه، ارزیابی عملکرد در استان از طریق استقرار سیستم ارزیابی عمکرد در دستگاه های اجرایی مطابق با دستورالعمل های مربوط از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جهمور آغاز و درشبکه راهبردی استانداری انجام می شود.
وی اظهار کرد: شبکه یاد شده با ستاد جشنواره شهید رجایی در کارگروه تخصصی تحول اداری، بهره وری و فناوری اطلاعات تکمیل می شود.
زرگر پور با اشاره به اینکه ارزیابی در دو بعد ابعاد و شاخص های عمومی و اختصاصی انجام می شود، گفت: فرآیند یاد شده بیش از یک دهه است که درنظام اداری و اجرایی استان انجام می گیرد.
وی با اشاره شاخص های فرایند ارزیابی عملکرد دستگاهای اداری گفت: ارزیابی عملکرد عام، بخشی از فرآیند مدیریت عملکرد می باشد و تحقق عملکرد مناسب یا عملکرد اثر بخش و کارا از اهداف عالی مدیریت در بخش سازمانی ، فرا سازمانی و حاکمیت است.
وی با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در زمینه استقرار برنامه های تحول اداری در استان با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید نکاتی را به عنوان خواسته از مدیرین دستگاهای اجرایی بیان کرد.
وی در حوزه نظام اداری خواستار تلاش مدبرانه ای به منظور ارتقاء سطح بهره وری در دستگاه های اجرایی و استقرار سیستم جامع مدیریت عملکرد شد.
استاندار اصفهان برنامه ریزی برای اجرای برنامه های تحول اداری و تکریم شایسته ارباب رجوع و تلاش برای دانش افزایی جهت تکمیل فرآیند های اجرایی فعالیت های دستگاه های اجرایی مبتنی بر مدیریت دانش سازمانی را از دیگر نکات عنوان کرد.
وی با اشاره به حوزه منابع انسانی گفت: در این حوزه برنامه ریزی و تلاش برای حفظ و ارتقای سطح انگیزه کارکنان نظام اداری، حفظ و ارتقای حقوق اداری کارکنان و توجه به عزتمندی کاری و ارائه آموزش های تخصصی مرتبط با مسائل ادرای و مشارکت آنان در بهبود عملکرد نظام اداری است.
به گزارش ایرنا در این مراسم از 25 دستگاه برتر استان اصفهان در شاخص های مختلف تجلیل و از 311 کارمند نمونه این استان تقدیر شد.
پ/ 8114 / 7132
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن