تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسیدگی به شکایات شهروندان از مراکز تعمیرگوشی همراه در اسرع وقت رسیدگی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسیدگی به شکایات شهروندان از مراکز تعمیرگوشی همراه در اسرع وقت رسیدگی می شود تهران بزرگ - ایرنا - رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: رسیدگی به شکایات شهروندان از مراکز عرضه و تعمیر گوشی موبایل سال آینده نیز با جدیت و شدت بیشتر ادامه یافته و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.


غلامحسین کریمی خراسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دریافت بیش از حد دستمزد و یا استفاده از جنس تقلبی و رعایت نکردن ضوابط لازم در تعمیر گوشی تلفن همراه، از جمله مواردی برای برخورد با متخلفان است.
وی با اشاره به نزدیک تر شدن به روزهای آخر سال گفت: کاربران کالاهای ارتباطی و دیجیتالی در صورت مشاهده کوچکترین مشکلی در مورد تعمیر گوشی تلفن همراه خود و همچنین دریافت بیش از حد دستمزد و یا استفاده از جنس تقلبی و عدم رعایت ضوابط لازم مراتب را با اتحادیه دستگاههای مخابراتی از طریق شماره تلفن 88531010 در میان بگذارند.
کریمی خراسانی بیان کرد: بعد از اعلام شکایت کارشناسان حقوقی در شورای حل اختلاف این اتحادیه موارد مطروحه را بررسی می کنند و کمتر از24 ساعت رای نهایی را اعلام می کنند.
وی با اشاره به سوء استفاده برخی مراکز تعمیرات موبایل از محتویات داخل گوشی مشترکان گفت: برخورد با سوء استفاده کنندگان از محتویات داخل گوشی های موبایل مشترکان توسط مراجع قضایی صورت می گیرد که در این خصوص از گزارش کارشناسان حقوقی اتحادیه دستگاههای مخابراتی نیز استفاده خواهد شد.
کریمی خراسانی با تاکید بر فعال بودن کمیسیون حل اختلاف در اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران برای رسیدگی به شکایات مردمی از مراکز تعمیرات گوشی های موبایل افزود: به طور متوسط هر هفته 20 مورد شکایت از مراکز خدماتی گوشی موبایل به اتحادیه دستگاههای مخابراتی اعلام می شود.
تهرام/9977/1348
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن