تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814810812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهشگران ايراني به دانش فني ساخت و توليد گريس هاي حفاري دست يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۴ب.ظ)
مدير پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس: پژوهشگران ايراني به دانش فني ساخت و توليد گريس هاي حفاري دست يافتند مديرپژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس و مدير برتر پنجمين جشنواره پژوهش و فناوري از دستيابي متخصصان ايراني به دانش فني ساخت و توليد گريس هاي حفاري مورد استفاده در شيرهاي سرچاهي سكوهاي گازي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مريم خرم؛ مدير پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس با اعلام اين خبر گفت: با همكاري پژوهشگاه صنعت نفت و شركت هاي دانش بنيان به دانش فني ساخت و توليد گريس هاي حفاري مورد استفاده در شيرهاي سرچاهي سكوهاي گازي پارس جنوبي و بازدارنده خوردگي خطوط لوله گاز ترش، دست يافته ايم.
وي تصريح كرد: پروژه هاي پژهشي شركت نفت و گاز پارس در قالب طرح جامع "مديريت يكپارچه توليد از ميدان گاز پارس جنوبي با تكيه بر انتقال و توسعه فناوري در حوزه هاي صنايع بالادستي، ميان دستي و پايين دستي" تهيه شده و به عنوان طرح هاي كلان ملي پژوهش وفناوري به تصويب شوراي عالي عتف رسيده است كه دستيابي به دانش فني ساخت و توليد گريس هاي حفاري مورد استفاده در شيرهاي سرچاهي سكوهاي گازي پارس جنوبي و بازدارنده خوردگي خطوط لوله گاز ترش از طريق اجراي يكي از زير پروژه هاي اين طرح ملي محقق شده است.
وي توضيح داد: اين طرح جامع براساس نيازسنجي پژوهشي شركت از مرحله توليد و بهره برداري از مخازن نفت و گاز، تاسيسات دريايي، خطوط لوله دريايي تا مرحله پالايش و شيرين سازي گاز و پس از غربالگري و اولويت بندي آنها از هفت طرح تشكيل شده است.
خرم بابيان اينكه طرح بهينه سازي توليد (توليد و صيانت) از ميدان گازي پارس جنوبي با الگوي مديريت پوياي مخزن به عنوان يكي از بخش هاي طرح جامع در حوزه بالادستي با اعتبار 100 ميليارد ريال، به پژوهشكده ازدياد برداشت از مخازن نفت و گاز واگذار شده است، گفت: به منظور بهره برداري بهينه از زمان، منابع مالي و انساني پروژه، سه اولويت تعيين و اولويت هاي اول به تعداد 5 پروژه با اعتباري معادل 37 ميليارد ريال ابلاغ شده است و بر اساس نتايج حاصل از پرژه هاي اولويت اول، تا پايان سال آينده تمامي پروژه هاي باقي مانده نهايي خواهد شد.
وي تاكيد كرد: براي رفع گلوگاه هاي تهيه مواد و تجهيزات مورد نياز در طرح هاي توسعه اي ميدان گازي پارس جنوبي، طرح تهيه مواد و تجهيزات (بررسي امكان ساخت و دست يابي به دانش فني توليد آنها) تهيه شد كه تاكنون با همكاري پژوهشگاه صنعت نفت و شركت هاي دانش بنيان به دانش فني ساخت و توليد گريس هاي حفاري مورد استفاده در شيرهاي سرچاهي سكوهاي گازي پارس جنوبي و بازدارنده خوردگي خطوط لوله گاز ترش دراين پروژه دست يافته ايم.
خرم با بيان اينكه براي پوشش نيازهاي پژوهشي حوزه هاي مديريت فناوري، مديريت پروژه، منابع انساني، بهداشت ومحيط زيست، در گام اول دو طرح تهيه مدل انتقال تكنولوژي در طرح هاي توسعه اي و طرح نظام مديريت طرح ها تعريف شده است، تصريح كرد: به منظور اجراي بهتر طرح هاي مطالعاتي در مقياس پايلوت، پروژه بازاريابي محصولات خروجي فرآيند تفكيك ماده DSO بر اساس آخرين يافته و نوآوري ها در اين حوزه انجام و به پايان رسيده است.
گفتني است، در پنجمين جشنواره پژوهش و فناوري صنعت نفت كه در 20 اسفند ماه سال 1392 در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، مدير پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس به عنوان مدير برتر از شركت ملي نفت ايران معرفي شد.
فعاليت واحد پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس كه منجر به برتري مدير پژوهش و فناوري اين شركت در پنجمين جشنواره پژوهش و فناوري شد، در قالب فعاليت هاي پژوهشي به صورت تعريف، تدوين واجراي پروژه هاي پژوهشي و دانشجويي در حوزه ماموريت شركت نفت و گاز پارس به صورت ارتباط با مراكز علمي، تحقيقاتي، پژوهشي، پارك هاي فناوري و موسسات پژوهش و فناوري، حمايت از دانشجويان تحصيلات تكميلي ( فوق ليسانس و دكتري) و معرفي و جذب فناوري هاي نوين در توسعه ميادين تحت اختيار شركت نفت و گاز پارس انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن