تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخيره مرکبات براي بهار 93 مناسب است/ قيمت عرضه پرتقال بعد از عيد متفاوت خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴۲ب.ظ)
مدير عامل اتحاديه مرکزي تعاون روستائي کشور؛ ذخيره مرکبات براي بهار 93 مناسب است/ قيمت عرضه پرتقال بعد از عيد متفاوت خواهد بود قيمت 1750 تومان براي پرتقال تامسون و 3600 تومان براي سيب درجه يک، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت تعيين شده و وزارت کشاورزي هيچ نقشي در اين قيمت گذاري نداشته است.
به گزارش خبرنگار خبر گزاري موج، عباس بنازاده مدير عامل اتحاديه مرکزي تعاون روستائي کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج گفت: با توجه به اينکه از ابتداي سال آينده، تنظيم بازار محصولات کشاورزي برعهده وزارت کشاورزي خواهد بود، تصميم گرفته شد تا براي اولين بار محصول پرتقال کشت و صنعت هاي جيرفت و دزفول را جمع کرده و بعد از سرت کردن در سردخانه انبار کنيم.
وي ادامه داد: اين بدين خاطر است که در موقع جهش قيمت ها در بعد از نوروز، با عرضه اين محصول به بازار، قيمت ها را تنظيم کرده و جلوي شک بازار را بگيريم.
بنازاده با اشاره به قيمت هاي اعلام شده از سوي ستاد تنظيم بازار براي دو محصول پرتقال و سيب عرضه شده در عيد، گفت: قيمت 1750 تومان براي پرتقال تامسون و 3600 تومان براي سيب درجه يک، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت تعيين شده و وزارت کشاورزي هيچ نقشي در اين قيمت گذاري نداشته است.
وي تاکيد کرد: مطمئنا تزريق يارانه دولتي باعث شده است تا قيمت ها تعديل شود و با توجه به ذخيره مناسب ميوه در ماه ها گذشته، اميدواريم براي تامين ميوه شب عيد مشکلي بوجود نيايد.
مدير عامل اتحاديه مرکزي تعاون روستائي کشور در مورد محصول ذخيره شده کشت و صنعت هاي جنوب کشور نيز گفت: پرتقال جيرفت و دزفول از نوع والنسيا بوده و توانائي ماندگاري آن براي 3 ماه بعد از عيد نيز وجود دارد بنابراين اين محصول ذخيره شده براي 2 ماه اول سال آينده است.
وي ادامه داد: به علت اينکه محصولات سر درختي با سرما مواجه شده وکمي ديرتر به بازار مي رسند، تصميم گرفتيم تا براي جلوگيري از فشار به مصرف کننده، در اين فاصله زماني با تزريق مرکبات، بازار را تنظيم کنيم.
بنازاده در مورد قيمت عرضه محصول در بعد از عيد گفت: ما به قيمت هاي دولتي کاري نداشته و با 30 درصد زير قيمت بازار، محصول خود را عرضه خواهيم کرد.
وي افزود: دولت به ما يارانه اي نمي دهد بنابريان ما به قيمت هاي اعلام شده توسط دولت کاري نداريم، البته اگر سازمان ميادين به ما غرفه دهد، حاضريم محصول خود را با قيمت هاي اعلام شده آن سازمان عرضه کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن