تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهداران آذربایجان شرقی حریم راه های ارتباطی استان را پاکسازی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راهداران آذربایجان شرقی حریم راه های ارتباطی استان را پاکسازی کردند تبریز - ایرنا - پاکسازی و زیبا سازی حریم راه های مواصلاتی آذربایجان شرقی توسط راهداران استان انجام شد.


مدیر کل راه و شهرسازی استان روز یکشنبه در حاشیه این مراسم گفت: ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ساماندهی زباله حاشیه راه ها هدف اصلی این سازمان است.
اروجعلی علیزاده با اشاره به اینکه طبیعت و جاده به همه مردم تعلق دارد، افزود: فرهنگ جمع آوری زباله در جاده ها باید از طریق آموزش و پرورش و رسانه ها مورد توجه جدی قرار گرفته و به مردم آموزش داده شود.
وی ادامه داد: این اداره کل به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و افزایش ضریب ایمنی محورهای استان و همچنین در پیش بودن ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی اقدام به ساماندهی و پاکسازی حریم محورهای ارتباطی استان می کند.
علیزاده از مسافران و کسانی که قصد سفر به این استان را دارند، خواست نسبت به جمع آوری زباله حاشیه راه ها همکاری بیشتری داشته باشند.
وی افزود: از ابتدای اسفند ماه طرح ایمنی راه های استان از جمله خط کشی ها، حذف نقاط پر حادثه، لکه گیری و نصب علایم انجام شده است.
704/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن