تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک غذا در سال آينده افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۰ب.ظ)
بانک غذا در سال آينده افتتاح مي شود بانک غذا با هدف ارايه تسهيلات کالايي براي واحد هاي توليد مواد پروتئيني افتتاح خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، بابک داداش زاده مجري طرح فوق با اعلام اين خبر گفت: به منظور تحقق منويات مقام معظم رهبري و اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي، مبارزه با تحريم ها و تحقق توليد ملي، با همکاري سرمايه گذاران خارجي و داخلي و با همت جمعي از توليد کنندگان، بانک غذاي مواد پروتئيني در سال آتي افتتاح و به بهره برداري مي رسد.
وي که در حاشيه ديدار جمعي از مديران نمونه کشور با آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، سخن مي گفت، اظهار داشت: در صورت حمايت دولت و يکپارچه سازي واحد هاي توليدي مواد پروتئيني در سراسر کشور و با استقرار حلقه هاي مفقوده زنجيره توليد و تامين مواد پروتئيني، حقوق توليدکننده و مصرف کننده احياء خواهد شد.
داداش زاده ادامه داد: در صورت ايجاد بانک غذا، تسهيلات کالايي به جاي تسهيلات ريالي موجب احياء سرمايه هاي ملي شده و توليد بيشتر، واردات کمتر و در نهايت خودکفايي را در پي خواهد داشت.
مجري طرح بان غذا متذکر شد: با عملياتي شدن اين بانک، به فرمايشات مقام معظم رهبري لبيک گفته و با جذب سرمايه گذاران خارجي، فعال سازي منابع مالي و علمي کشور، توسعه کارآفريني، ارتقاء درآمد، تقويت عوامل توليد، سهم بري عادلانه عوامل توليد و مصرف، افزايش توليد کالاهاي اساسي به ويژه در اقلام وارداتي، تامين امنيت غذائي و تقويت فرهنگ جهادي با ايجاد ارزش افزوده، سهمي در اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي خواهيم داشت.
وي عنوان کرد: پرداخت تسهيلات ريالي به توليد کنندگان مواد پروتئيني، به علت مشکلات عديده توليد به سرمايه گذاري در حوزه هاي ديگر سوق پيدا مي کند و تسهيلات کالايي بعنوان عاملي در جلوگيري از انحراف سرمايه گذاري نقش آفريني مي کند.
داداش زاده در پايان خاطر نشان کرد: احياي سرمايه هاي ملي، اشتغال زايي، احياء تخصص ها، يکسان سازي قيمت فرآورده ها، تامين سلامت و بهداشت و کاهش هزينه هاي توليد از مهم ترين مزاياي ايجاد بانک غذا مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن