تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش زمین چمن مصنوعی سال آینده در آبادان احداث می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مکوندی:
شش زمین چمن مصنوعی سال آینده در آبادان احداث می شود
آبادان – خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده شش زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر احداث می شود.



عبدالحسین مکوندی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در زمان حاضر این شش زمین در مرحله مناقصه عمومی قرار دارند.

وی با اشاره به در دست انجام بودن بسیاری از پروژه های عمرانی شهرداری اظهار کرد: تصمیم داریم تا بیشتر فعالیتهایمان را در مناطق محروم و کم برخوردار متمرکز کنیم و آن حقی را که در طی سالها به آنان داده نشده است با احیای مناطق و انجام فعالیتهای عمرانی به آنان بدهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به دریافت عوارض آلایندگی از پالایشگاه آبادان تصریح کرد: عوارض دریافت شده در جهت محرومیت زدایی و کاهش مشکلات مردمی در مناطق کم برخوردار و محروم هزینه می شد. مکوندی با اشاره به اینکه 40 درصد از این عوارض به ناحق از سهمیه آبادان گرفته شده و به خرمشهری ها داده شده است از فرماندار، امام جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا در جهت احقاق حق مردم آبادان بکوشند. وی با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در استانداری خوزستان جهت پیگیری و بازگشت مطالبات به حق مردم آبادان یادآور شد:  یک دست صدا ندارد و باید در این مسیر تمامی مسئولان یکصدا و هماهنگ شوند. سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان در جهت افتتاح پروژه های عمرانی به ویژه در مناطق محروم ابراز امیدواری کرد تا با یک برنامه ریزی و مدیریت خوب و درست پروژه های زیادی را در سطح شهر اجرایی کنیم.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن