تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل راه و شهرسازی: به دنبال ارتقاء راه های استان هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل راه و شهرسازی: به دنبال ارتقاء راه های استان هستیم گرگان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با جدیت به دنبال ارتقاء راه های استان که شرایط لازم را دارند، هستیم.


مهندس ˈعلی بخش رستمیˈ روز یکشنبه در گردهمایی مشترک اجرای طرح ویژه نوروز با فرماندهان پلیس راه استان افزود: برای تبدیل این راه ها باید اقدامات عملیاتی آن ها در استان انجام شود.
به گفته وی، با نگاه به گذشته راه ها می توان به این نتیجه رسید که راه های استان سابقه تاریخی دیرینه دارند و از دیرباز نقش اساسی در شکوفایی و رشد اقتصاد و فرهنگ داشته اند.
رستمی ادامه داد: آن چه امروز در علوم مهندسی راه مبتلا به آن هستیم، این است که راه را با همه شرایط آن می بینیم و آن را طبقه بندی می کنیم و نام برای آن ها می گذاریم، در صورتی که هر یک از راه ها برای خود تعریف و مشخصات فنی و شرایطی دارند.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که برای ایمن سازی کامل یک راه باید آن را به آزادراه تبدیل کرد، گفت: شرایط منابع اقتصادی ما در استان به گونه ای نیست که با اعتبارات استانی بزرگراه ها به آزادراه تبدیل شوند اما قرار است بر اساس مصوبه هیات دولت و با پیگیری های استاندار و مقامات ارشد استانی و ورود سرمایه گذار به این عرصه، عملیات اجرایی آن ها شروع شود.
رستمی اظهار کرد: علی رغم کاهش اعتبارات استانی در سال 92 بهسازی راه های استان و اجرای عملیاتی هم چون آشکارسازی نقاط حادثه خیز در جاده های اصلی با هدف افزایش ایمنی ترافیک نیز از محل منابع ملی در حال انجام است.
به گفته وی، در شرایط حاضر راه های استان نیاز به تکمیل دوربرگردان های موجود دارند و در حدود 10 نقطه نیز، تقاطع غیر همسطح باید احداث شود.
رستمی بیان داشت: متاسفانه در حریم راه های استان شاهد ساخت و ساز بی رویه و احداث واحدهای صنعتی و خدماتی بوده که این امر باعث افزایش نقاط پرحادثه در مسیر راه های استان می شود.
مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان نیز، تعامل و هماهنگی بین پلیس راه و عوامل راهداری در سطح راه های استان را منجر به کاهش تلفات جاده ای در سال جاری و طرح ویژه نوروزی سال 93 دانست.
مهندسˈعادل مصدقیˈ افزود: این در حالی است که بعد از استان گیلان، گلستان رتبه دوم کاهش تلفات جاده ای را در 10 ماه اول سال 92 داشته است.
به گفته وی، برای اجرای مطلوب طرح راهداری نوروزی نیز، تاکنون هماهنگی های خوبی با دستگاه های مرتبط با خدمات نوروزی در استان انجام شده تا سفری خوش با اقامتی ماندگار برای مسافران در استان رقم بخورد.
مصدقی در ادامه از فرماندهان پلیس راه استان نیز خواست که برای اجرای بهینه اقدامات ایمن سازی در سطح راه ها با رؤسای ادارات تابعه راه و شهرسازی هماهنگی های لازم را داشته باشند و با نگاه کارشناسانه با این موارد برخورد کنند.
فرمانده پلیس راه گلستان نیز در این گردهمایی گفت: در اجرای طرح نوروزی، آشکارسازی نقاط حادثه خیز مورد تأکید است زیرا عمده کاربران راه های گلستان به راه های استان آشنایی کافی ندارند.
سرهنگ ˈعلی رضا قدمیˈ افزود: در طرح نوروزی، نیروهای پلیس راه نیز با حضور مداوم و مؤثر در ایجاد ترافیک ایمن و روان با سایر ادارات امدادی هم چون سال های گذشته همکاری تنگاتنگ دارند.
7464/602
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن