تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الوطن: دمشق سفارتخانه هایش را در ریاض و کویت می بندد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

الوطن: دمشق سفارتخانه هایش را در ریاض و کویت می بندد تهران- ایرنا- پایگاه خبری سوری ˈالوطنˈ روز یکشنبه اعلام کرد که دمشق به علت صادر نشدن روادید برای دیپلمات هایش، سفارتخانه های خود را در ریاض و کویت می بندد.


به گزارش ایرنا، الوطن به نقل از دیپلمات های عرب در ریاض و کویت که نامشان ذکر نشده است، افزود که بستن سفارتخانه های سوریه در ریاض و کویت به معنی قطع مناسبات دیپلماتیک نیست بلکه اعتراضی آشکار به برخورد عربستان و کویت در قبال دیپلمات های سوری است.
یک مقام آگاه در ریاض گفت: نزدیک به یک سال است که در سفارت سوریه هیچ دیپلمات سوری حضور ندارد و ریاض نیز بارها با پذیرش استوارنامه های دیپلمات های پیشنهاد شده از سوی دمشق مخالفت کرده و این مساله منجر به وخیم تر شدن روابط بین دو کشور شده است.
وی افزود: تاکنون کارمندان محلی در اداره خارجی سفارت سوریه در ریاض فعالیت می کردند اما دمشق در نهایت تصمیم به بستن سفارت گرفت و به این ترتیب آشکارا اعتراض خود را نسبت به سیاست های خارجی عربستان اعلام کرد.
یک مقام رسانه ای در کویت نیز در همین رابطه گفت: سفارت سوریه در کویت نیز به زودی بسته می شود زیرا مقامات کویت حاضر به پذیرش استوارنامه دیپلمات های پیشنهادی دمشق نیستند.
برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی و قطر از زمان آغاز درگیری های داخلی در سوریه، با تروریست های سوری مخالف دولت این کشور همراه و همسو بوده اند و از هیچ گونه حمایتی از آنها دریغ نکرده اند.
مترجمام**1408**1586
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن