تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كتاب ارتباط مؤثر با ديگران به چاپ سوم رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > سایر حوزه ها
كتاب ارتباط مؤثر با ديگران به چاپ سوم رسيد
كتاب «اصول و تكنيك هاي برقراري ارتباط موثر با ديگران» به چاپ سوم رسيد.



به گزارش خبرگزاری مهر، اين كتاب كه در حوزه علوم ارتباطات اجتماعي و بر اساس نظريه «منبع معني» مهدي محسنيان راد تاليف شده است، ارتباطات ميان فردي را دستمايه توصيه‌هاي كاربردي مي‌كند كه بر اساس پژوهش‌هاي علمي به اثبات رسيده و مهارت ارتباط با ديگران را تحت تاثير مثبت قرار مي دهد.

نويسنده اين كتاب، قادر باستاني، مدرس دانشگاه و صاحبنظر در زمينه علوم ارتباطات مي‌گويد: ارتباط، فرايندي پويا و پيوسته مبتني بر همگرايي و اعتماد متقابل است که در آن با استفاده از گفتار، نوشتار، علائم و رفتار، فکر، پيام و يا اطلاعات مبادله مي‌شوند. ارتباطات سنگ بناي جامعه انساني و سرچشمه فرهنگ و موجب تکامل آن است و فضاي اجتماعي مورد نياز را براي زيست انسان‌ها فراهم مي‌آورد و بالطبع ارتباط با ديگران، يک نوع مهارت است، که انسان را در موقعيت ممتاز و بهتري قرار مي‌دهد و دستيابي به سعادت و موفقيت را آسان‌تر مي‌سازد.

کتاب «اصول و تکنيک‌هاي برقراري ارتباط»، با تکيه بر نظريه «منبع معني»، تنها نظريه ارائه شده توسط يك دانشمند ايراني كه در مراكز بزرگ علمي دنيا مورد بحث قرار گرفته و در سازمان يونسكو به ثبت رسيده‌ است، در پي ارایه الگويي کاربردي در بهبود ارتباط ميان‌فردي است. نويسنده كتاب معتقد است كه توانمندسازي اشخاص و آموزش فراگير مهارت‌هاي ارتباط مؤثر با ديگران، به گسترش مهرورزي و صلح و صميميت در جامعه منجر مي‌شود.

ارتباطات ميان‌فردي شامل ارتباط كلامي، ارتباط غيركلامي، برخورد اول و ارتباط با خود، از مباحث مهم مطرح شده در اين كتاب است. اصول و تكنيك‌هاي كاربردي درباره اثرات مثبت‌انديشي، الگوهاي ارتباطي، خانواده موثر، ارتباط اداري موثر و مذاكره موثر نيز مباحث ديگر اين كتاب را تشكيل مي‌دهد.

كتاب حاضر علاوه بر پيوست‌ها، در دوازده فصل با عناوين «ارتباط»، «معني چيست؟»، «ارتباط كلامي»، «ارتباط غيركلامي»، «ارتباط با خود»، «نخستين برخورد موثر»، «مثبت‌انديشي»، «الگوهاي ارتباطي»، «ارتباط اداري موثر»، «خانواده و ارتباط موثر»، «ارتباط نوشتاري موثر»، «مذاكره موثر» و «تكريم ارباب رجوع» تدوين شده ‌است. چاپ سوم اين كتاب كه به عنوان منبع درسي ارتباطات انساني در دانشگاه جامع علمي و كاربردي معرفي شده و تدريس مي شود، در 414 صفحه و قيمت 150 هزار ريال از سوي نشر ققنوس انتشار يافته و در دسترس علاقه‌مندان است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن