تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802990122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر رییس دوره ای اتحاد اروپا به تهران در صدر اخبار رسانه های یونان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفر رییس دوره ای اتحاد اروپا به تهران در صدر اخبار رسانه های یونان آتن- رسانه های خبری یونانی سفر وزیر امورخارجه و معاون نخست وزیر این کشور که ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد، به تهران را بسیار مهم توصیف کردند.


به گزارش شنبه شب ایرنا آتن به نقل از رسانه های خبری یونان،سفرˈ اونگلوس ونیزلوسˈ برای توسعه روابط دوجانبه و توسعه روابط اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است.
خبرگزاری رسمی یونان ( آنا) شنبه شب گزارش داد که ونیزلوس پس ازدیدار باˈ محمد جواد ظریفˈ همتای ایرانی خود درمصاحبه مشترکی گفته است: یونان و ایران دارای روابط دیرینه، دوستانه و تاریخی هستند.
معاون نخست وزیر یونان درادامه افزود: ما خواستارتوسعه هرپه بیشتر روابط خود با جمهوری اسلامی ایران هستیم و ظرفیت های فراوانی برای توسعه روابط دوجانبه وجود دارند که داشتن رابطه دیرنیه تاریخی و فرهنگی می تواند محوری مهم برای توسعه این روابط مورد تاکید و بهره برداری قرارگیرد .
وی درادامه گفت: دیدار رسمی من در تهران، فرصت استثنایی برای من پیش آورده که از طرف دولت یونان و به عنوان ریاست دوره ای اتحادیه اروپا، روابط نزدیک تاریخی، دوستانه و دیرینه خود را یاد آوری کنم.
وی درادامه افزود: ما نمایندگان دو تاریخ، دو تمدن هستیم و این روابط تاریخی مشترک در گذشته، یک موقعیت استثنایی و منحصربفردی نه تنها برای گذشته، بلکه برای حال وآینده را فراهم می آورد.
وزیر امورخارجه یونان در ادامه افزود:برای ما توافق نامه مشترک و موقت در مورد برنامه هسته ای ایران با گروه 1+5 یک موفقیت بسیار مهم است.
وی گفت که اینک جدیت و مصمم بودن ما برای رسیدن به توافق کامل و نهایی در مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها یک ضرورت است.
سامانه خبری یونانی زبانˈ اینˈ نیز با ارایه گزارش مفصلی و تاکید بر اهمیت سفر وزیر مور خارجه این کشور به تهران گزارش داد: وزرای خارجه ایران و یونان علاوه بر بحث و گفت وگو در مورد نحوه توسعه روابط دوجانبه، مسایل منطقه ای همچون روند اوضاع سوریه، مصر ،اواکراین و دیگر مسایل بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
وزیر مورخارجه یونان با همتای ایرانی خود نحوه و ظرفیت های موجود برای توسعه روابط دو کشور را مورد بررسی قرار دادند و بر وجود و تمایل توسعه همکاری های دو کشور دربخش انرژی، صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، حمل ونقل دریایی، تجارت تولیدات کشاورزی و صنایع دارویی تاکید کردند.
رسانه های گفتاری و نوشتاری دیگر یونان نیز با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران و نقش مهمی که کشورمان در صحنه سیاسی منطقه وجهان ایفا می کند، سفر معاون نخست وزیر وزیرامورخارجه یونان به تهران را بسیار مهم و با اهمیت قلمداد کردند.
براساس همین گزارش، وزیر امورخارجه یونان روز یکشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
اروپام**2170 ** 1917
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن